اپل این بار با مشکلات زیادی روبروست؛ باید فکری بکند

اپل

مدتی است که شرکت اپل به دلیل تولید محصولات چشم گیر و قابل توجه و عرضه آیفون X بسیار مورد توجه بوده است. باید اعتراف کرد که شکل ظاهری و شرایط سخت افزاری گوشی های شرکت بزرگ اپل واقعا عالی بوده و توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند , اما در کنار تمامی این مسائل باید به مشکلاتی که محصولات این شرکت دارند توجه داشت , چندی پیش بود که آی دی فیس محصول جنجالی و پر حاشیه اپل , یعنی آیفون X به راحتی توسط ماسک های نمایشی فریب خورده و قفل صفحه گوشی باز می شد پس از آن خبر وجود باگ برای حرف i در آیفون ios 11 به گوشمان رسید , هنوز مدتی نیست که این خبر منتشر شده که کاربران از وجود یک باگ دیگر برای کلمه it خبر دادند!

سیستم اصلاح خودکار کلمات به گونه ای عمل می کند که اگر فرد به هنگام تایپ یک کلمه , دچار مشکل شده یا از نظر املایی آن را غلط بنویسد , این سیستم شکل صحیح و درست آن را پیشنهاد می کند , اما این سیستم نیز گاهی دچار خطا شده و کلمات نادرستی را پیشنهاد می کند مثلا قبلا در برخی از کلمات و یا گاهی وقتی که به تنهایی کلمه I نوشته می شد به جای اصلاح غلط های املایی استفاده از حرف A را پیشنهاد می کرد.

شرکت اپل با تمسخر 105 هزار نفر در یک مسابقه فوتبال به عمق این مشکل پی برد ! در طی این مسابقه تماشاگران کارت هایی را تهیه کرده بودند که روی آن ها  کلمه «OHIO » نوشته شده بود و برای پر رنگ کردن این مشکل آیفون بجای حرف I حرف A را نوشته بودند. پس از این امر اپل با ارائه به روز رسانی هایی سعی کرد این مشکل را در سیستم اصلاح خودکار کلمات رفع کرده تا دیگر اجازه ندهد این گونه مورد تمسخر کاربرانش قرار بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ انتشار، اخبار و شایعات مربوط به iOS 13

نظرات در مورد : اپل این بار با مشکلات زیادی روبروست؛ باید فکری بکند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *