بستن اعلان “Warn When Closing Multiple Tabs” در فایرفاکس

بستن اعلان "Warn When Closing Multiple Tabs" در فایرفاکس

فایرفاکس از جمله مرورگرهای پراستفاده توسط کاربران می باشد. اما این مرورگر دارای یک اشکال اساسی می باشد که باعث کلافگی کاربرانش شده است. مشکل این است که در فایرفاکس هنگامی که می خواهید چندین تب را با هم ببندید یک پنجره اعلان برای شما نمایش داده می شود که به شما می گوید “در شرف بستن چندین برگه همزمان هستید”. و هربار هنگام بستن چندین برگه در فایرفاکس باید آن را ببندید .خوشبختانه راهی برای خاموش کردن  هشدار ” Warn When Closing Multiple Tabs ” وجود دارد! ما در این مقاله قصد داریم نحوه خاموش کردن این ویژگی را توضیح دهیم.

نحوه غیرفعال کردن هشدار هنگام بستن تب های فایرفاکس

برنامه Firefox را باز کنید (در ویندوز، مک و لینوکس نیز به همین روش می باشد.) و هنگامی که چندین برگه باز دارید، پنجره را ببندید یا برنامه را کاملاً ترک کنید.

با این کار،پنجره پاپ آپ “Close Tabs and Quit؟” ، که به شما هشدار می دهد در شرف ترک چندین برگه هستید. تیک گزینه ” Warn When Closing Multiple Tabs ” به معنای هشدار هنگام بسته شدن چند برگه، را بردارید و سپس روی دکمه ” Close Tabs ” کلیک کنید.

بستن اعلان "Warn When Closing Multiple Tabs" در فایرفاکس

دفعه بعدی که می خواهید برگه های Firefox را که باز کردید را ببندید ، دیگر در مورد همه برگه هایی که باز کرده اید به شما هشدار نمی دهد.

طریقه بستن هشدار بستن چندین تب  باز شده در تنظیمات فایرفاکس

همچنین می توانید بستن  این هشدار  را از تنظیمات Firefox انجام دهید. روی دکمه منوی سه خطی در انتهای سمت راست نوار ابزار کلیک کنید.

بستن اعلان "Warn When Closing Multiple Tabs" در فایرفاکس

گزینه “Settings” را انتخاب کنید (همچنین می توانید از کلیدهای میانبر، Command + Comma استفاده کنید.).

بستن اعلان "Warn When Closing Multiple Tabs" در فایرفاکس

در برگه « General »، به بخش « Tabs » بروید. اکنون ، برای غیرفعال کردن این ویژگی ، تیک گزینه “Warn You When Closing multiple Tabs” را بردارید.

حالا دیگر وقتی می خواهید پنجره مرورگر را ببندید Firefox دیگر مشکلی برایتان ایجاد نمی کند.

طریقه فعال کردن هشدار بستن تب در فایرفاکس

در صورت تمایل همیشه می توانید این پنجره بازشو را دوباره فعال کنید. روی دکمه منوی سه خطی در نوار ابزار Firefox کلیک کنید و سپس به تنظیمات بروید. در بخش ” Tabs ” در برگه ” General “، تیک گزینه ” Warn You When Closing multiple Tabs ” را علامت بزنید تا این قابلیت دوباره فعال شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ترفند جالب برای مرورگر فایرفاکس :مترجم آنلاین:

نظرات در مورد : بستن اعلان “Warn When Closing Multiple Tabs” در فایرفاکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *