برچسب گذاری پیام های فوروارد شده در واتس اپ

واتس اپ

واتس اپ در نبود تلگرام در کشورهایی نظیر ایران و روسیه در تلاش است تا به نوعی قابلیت های پیام رسان خود را به گونه ای گسترش دهد که بتواند در این میان کاربران این دو کشور را نیز به سمت خود جلب نماید. گویا این روزها، روهای تغییر می باشد، زیرا هم واتس اپ و هم اینستاگرام در حال بروزرسانی اپلیکشن های خود می باشند و قصد دارند در سراسر جهان مطرح گردند.

در چند مدت اخیر قابلیت های زیادی بر روی نسخه ی بتای پیام رسان واتس اپ آزمایش شده است که قابلیت پخش درون برنامه ای ویدئوهای یوتیوب به صورت تصویر در تصویر از جمله قابلیت هایی است که در نسخه ی بتا مورد آزمایش قرار گرفت. اکنون این پیام رسان که متعلق به کمپانی فیسبوک می باشد از یک قابلیت کوچک دیگری در نسخه های بتای خود استفاده نموده است.

امکان فوروارد کردن مسیج های واتس اپ برای تمامی کاربران و یا گروه ها چند وقتی است که افزوده شده است. در عین حال در نسخه آزمایشی 2.18.179 از این پیام رسان تمامی این پیام ها با برچسب کوچکی در بخش بالایی آن ها نشان داده می شوند تا کاربران قابلیت تفکیک نمودن از سایر پیام ها را داشته باشد. لازم به ذکر است که این قابلیت در ابتدا شاید آنقدر ها مهم و ضروری به نظر نرسد ولی انطور که اشاره کردیم قطعا در این شرایط می تواند کاربران را در تشخیص دادن پیام های فوروارد شده از سایر پیام ها کمک کند.

واتس اپ

لازم به ذکر است که این برچسب صرفا در صورت فوروارد شدن پیام ها به نمایش در می آید و اگر فرد متن مورد نظر خود را کپی و ارسال نماید، فرد دریافت کننده چنین برچسبی را مشاهده نخواهد کرد. باید بگوییم که در حال حاضر روشی برای غیرفعال سازی این ویژگی در تنظیمات نسخه آزمایشی جدید واتس اپ مشاهده نمی شود و صرفا کپی کردن محتوا از روی پیام های دریافت شده تنها روش می باشد تا لیبیل مذکور به نمایش در نیاید.

 

زوم تک ، همراه همیشگی …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن تلگرام نارنجی | دانلود تلگرام نارنجی

نظرات در مورد : برچسب گذاری پیام های فوروارد شده در واتس اپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *