بررسی گوشی جدید و فوق العاده الجی V30

الجی V30

زمانی که در ابتدای سال میلادی ال جی پرچمدار خود یعنی الجی جی 6 را معرفی کرد این گوشی باید با رقبای زیادی در  حدود قیمت خود رقابت می کرد تا بتواند بازارش را پیدا کند اما با توجه به معرفی پرچمدار های کمپانی های بزرگ مانند سامسونگ برخی فراموش کردند که الجی قرار است برای معرفی پرچمدار جدید خود در فصل پاییز آماده شود و زمانی که بالاخره این گوشی معرفی و عرضه شد موجب شگفتی علاقه مندان و کاربران شد. با ما همراه باشید تا با این گوشی جدید شما را بیشتر آشنا کنیم.

شرکت محبوب و دوست داشتنی الجی یکی از بهترین گوشی های هوشمند و با کیفیت را تا به امروز را عرضه کرده. صیقل های مربوط به صفحه نمایش این گوشی فوق العاده بود اما متاسفانه برجستگی های تیز این گوشی هوشمند از نقاط ضعف این گوشی محسوب می شود. گوشی های سری V ال جی منطبق بر اصول خاصی تولید شده اند و برای رسیدن به این مرحله روند پیچیده ای را طی کرده اند.

الجی V30این روند دو سال قبل با معرفی الجی V10 آغاز شد و هم اکنون با معرفی الجی V30 پیشرفت کرده است. با روندی که این سری گوشی ها طی می کنند واقعا نمی شود حدس بزنید که این روند ادامه همان شروع ال جی وی 10 است. الجی V30 گوشی فوق العاده نرم و براق با استاندارد های ال جی است.طراحی فیزیکی این گوشی با لبه های گرد و قاب Gorilla Glass 5  درست شده است. این موضوع به الجی کمک کرد تا بتواند اسکرین دوم که قبلا از آن استفاده می کرد را حذف کند. صفحه نمایش این گوشی OLED شش اینچی می باشد. این گوشی با اندازه صفحه نمایش بزرگی که دارد اما به خوبی می توانید با یک دست از آن استفاده کنید و احتمالا مشکل بزرگی برای جا به جایی این گوشی نخواهید داشت.

الجی V30دوربین اصلی گوشی جدید ال جی یعنی V30 از دوربین دوگانه تشکیل شده است و یکی از بهترین دوربین هایی است که ال جی تاکنون ساخته است.این دوربین 16 مگاپیکسل است و با دوربین 13 مگاپیکسلی که در کنارش قرار دارد زاویه دید مناسبی را پوشش می دهد. دوربین اصلی دارای تثبیت کننده تصویر نوری و یک دهانه بسیار گسترده است. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 3300 میلی آمپر بر ساعت است. البته این باتری بر خلاف مدل های قبلی سری V از بدنه خارج نمی شود و جداشدنی نیست. در 15 دقیقه بعدی شارژ باتری نزدیک به 55 درصد می شود.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی ال جی W10

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی گوشی جدید و فوق العاده الجی V30

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *