بررسی ماشین های ظرفشویی ال جی زیر ذره بین

tru stram lg

یکی از کارهای وقت‌گیر و خسته‌کننده خانه، شستن ظرف‌ها است. کاری که چندبار در روز مجبور به انجام آن هستیم و نه تنها انرژی زیادی از ما می‌گیرد بلکه وقت آزاد ما را نیز تلف می‌کند. علاوه بر این‌ها در دراز مدت اثرات زیادی روی سلامت ما می‌گذارد. ظرف شستن با دست از لحاظ کیفیت شستشو هیچ‌وقت کاملا بهداشتی نبوده و از لحاظ بدنی نیز به خاطر سرپا بودن برای مدت طولانی و فشار زیاد به عضلات دست، سلامت ما را در خطر می‌اندازد. برای حل این مشکل ال‌جی ماشین ظرف‌شویی مجهز به فناوری شستشو با بخار را در بازار ایران عرضه کرده است تا تمامی مشکلات ذکر شده را برطرف کند.

بررسی ماشین های ظرفشویی ال جی زیر ذره بین
هنگام ظرف شستن به خاطر پوست حساسمان هیچ‌وقت نمی‌توانیم ظرف را با آبی گرم‌تر از 40 درجه بشوریم. این امر باعث می‌شود بیشتر باکتری‌ها و مواد مضر به خاطر عدم وجود حرارت بالا، از بین نرفته و همچنان روی ظرف‌ها باقی بمانند. به‌علاوه اسکاچ مقدار قابل توجهی از باکتری‌های به جا مانده را جذب کرده و طبق تحقیقات ممکن است تا 50 برابر کثیف‌تر از توالت منزل شما باشد. در حالی که ماشین ظرفشویی ال‌جی بخاطر استفاده از بخاری با دمایی بیش از 90 درجه هیچ‌گونه باکتری رو ظروف نگذاشته و با توجه به تابش اشعه UV روی آنها نه تنها ظرف‌ها به سرعت خشک شده، بلکه باکتری‌های حساس به این اشعه نیز از بین می‌روند.
ظرف‌شستن بخاطر درگیر کردن عضلات کمر، کتف ودست به صورت مداوم برای مدت زیاد، می‌تواند سلامت شما را به صورت جدی به خطر بیندازد. معمولا عوارض این کار از کمر درد و درد گرفتن عضلات دست شروع شده در ادامه ممکن است شما را برای همیشه خانه‌نشین کند. ولی با وجود ماشین ظرفشویی ال‌جی نه تنها دیگر نیاز به سرپا ایستادن طولانی بودن ندارید، بلکه برخلاف ظرفشویی‌ها معمول لازم نیست ظرف‌ها را قبل از داخل ماشین گذاشتن تمیز کنید. فناوری بخار این ظرفشویی به قدری قدرتمند است که می‌تواند سخت‌ترین لکه‌ها را نیز از بین برده و درخشندگی را به ظروف شما بازگرداند.
در روش ظرف‌شستن با دست بخاطر عادت بد باز گذاشتن شیر آب و مصرف بالای آن، نه تنها هزینه زیادی باید پرداخت کنیم، بلکه در این بحران کم‌آبی اثر بدی روی محیط زیست اطرافمان خواهیم گذاشت و بسیاری از نیازمندان را از این نعمت الهی محروم می‌کنیم. مصرف انرژی این محصول درجه A+++ را به خود اختصاص داده است. یعنی بیشترین صرفه‌جویی ممکن در هزینه آب و برق مصرفی. موتور دایرکت درایو اینورتر در کنار فناوری بخار، کم‌مصرفترین ظرفشویی نسبت به بقیه ماشین‌های ظرف‌شویی را در اختیار شما می‌گذارد. این ماشین ظرفشویی در یک چرخه شسشتشوی ظروف تنها از 9 لیتر آب استفاده می‌کند. یعنی کمتر از یک سوم مقدار آب مصرف شده هنگام شستشوی ظروف با دست. اگر در نظر بگیریم شما در روز یک بار از ماشین‌ظرفشویی ال‌جی استفاده کنید، یعنی در سال 200 هزار لیتر در مصرف آب صرفه‌جویی کرده‌اید.
بخاطر تکرار چرخه شستن ظرف‌ها درطول روز، در بسیاری از مواقع به خیلی از کارهای خود نرسیده و مجبور می‌شویم آنها را به زمان دیگری موکول کنیم. به علاوه وقتی بعد از یک روز کاری خسته‌کننده به خانه می‌رسیم، تنها چیزی که طاقت دیدنش را نداریم، ظروف تلنبار شده در ظرفشویی است. ویا تصور کنید بعد از یک مهمانی شبانه بعد از رفتن مهمان ها و خستگی یه روز کامل برای آمادگی و پذیرایی، دردآورترین چیز میتواند کلی ظرف نشسته باشد. در این شرایط ظرفشویی ال‌جی در کمترین زمان ممکن می‌تواند ظرف‌ها را شسته، ضدعفونی کرده و به صورت کامل خشک شده و براق تحویل شما بدهد. کافیست ظرف‌ها را داخل آن قرار داده و با خیال راحت به کارهایتان رسیده، بیرون بروید و یا استراحت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی ماشین های ظرفشویی ال جی زیر ذره بین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *