بررسی بهترین دوربین در گوشی های هوشمند

امروز قرار است دوربین های گوشی های هوشمند را بررسی کنیم و با آزمایش آن ها کیفیت این دوربین ها را برای شما نمایش دهیم . افرادی که با دوربین گوشی خود عکاسی می کنند نیاز به یک گوشی با باطری قوی دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

Google Pixel 2/Pixel 2 XL

این گوشی با استفاده از حسگر های قوی در دوربین پشت و پردازشگر، تصویر بسیار قوی و با کیفیت را رائه می دهد، دقیق تر یعنی شما از یک تصویر عکس می گیرید و این عکس با سرعت بالایی تقویت می شود. این دوربین دارای لنز ۱۲.۲ مگاپیکسلی است و عکاسی پرتره آن بسیار قوی است و بهترین تصاویر ممکن را فراهم می کند. از مزایای این گوشی دوربین قوی آن و استفاده از نرم افزار slick است و از ایرادات این گوشی به قاب سنگین و مشکلاتی در صفحه نمایش Pixe 2 XL می توان اشاره کرد.

Samsung Galaxy Note 8

دوربین این گوشی مانند خود گوشی فوق العاده است و این دوربین بارها به چالش کشیده شده است. این ابر گوشی از سنسور دوگانه قوی و باکیفیت استفاده کرده و علاوه بر آن از سرعت باور نکردنی و لنز تله نیز برخوردار است. باطری قوی این گوشی و صفحه نمایش تقویت شده آن این معنی را می دهد که مدت بیشتری می توانید عکاسی کنید و همین طور از وضوح رنگ ها نیز استفاده کنید. این امر را در نظر بگیرید که عکس های عکاسی شده توسط لنز دوگانه ۱۲مگاپیکسلی این گوشی تصاویری واضح و پرنگ تر ارائه می دهد حتی اگر نور محیط نیز کم باشد. از مزایای این گوشی می توان به دوربین دوگانه بی‌نظیر و صفحه نمایش تقویت شده آن اشاره کرد و ایراد آن اسپیکر ضعیف این گوشی است.

Samsung Galexy S8 / S8 Plus

این دو گوشی را می توان بهترین های بازار نام برد و این دو گوشی هوشمند دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی قدرتمند می باشند و دارای دو سنسور واحد می باشند، این موضوع شاید برای عکاسی پرتره زیاد جالب نباشد اما در کل کیفیت خوبی را ارائه می دهد. همان طور که گفته شد این گوشی بی‌نظیر است و ما پیشنهاد خرید آن را می دهیم. به این منظور که طراحی و دوربین آن فوق العاده و به راحتی در دست جای می‌گیرد . مزایای این گوشی صفحه نمایش بدون نقص و دوربین قوی و از ایرادات آن قیمت بالا و اسکنر بیومتریک قوی می توان نام برد.

بیشتر بخوانید  برترین گوشی در بخش دوربین

iPhone X

آیفون 10 دارای باکیفیت ترین دوربین در سری خود می باشد، این موضوع هم در دوربین جلو و هم در دوربین پشت صدق می کند. سنسور دوگانه آن این امکان را فراهم کرده است که بتوانید در نور کم و برعکس نور زیاد، عکسی با کیفیت و جزییات کامل بگیرید.

و همچنین صفحه نمایش OLED تصاویر را با کیفیت بیشتر ارائه می دهد و استفاده ترکیبی از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که دارای لنز تله و تثبیت کننده تصاویر نورانی کارایی آن را بیشتر می کند. در مورد دوربین جلوی Truedepth نیز دست کم از دوربین پشت ندارد و نیازی به سنسور دوم برای ایجاد فکوس ندارد. اما گفتنی است که این دوربین بهترین در بازار نیست اما بهترین دوربین در آیفون هاست.

LG V30

این گوشی از بهترین سنسور های LG استفاده کرده و همین موضوع باعث شد که در نور کم عکس های با کیفیت ارائه دهد و همچنین فوکوس سریع و خوبی دارد. دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل و سنسور دوم زاویه بیشتری را ایجاد می کند که باعث می شود فضای بیشتری در عکس قرار بگیرد. اما گفتنی است که دوربین جلوی آن بسیار قوی نیست اما دوربین پشت آن ایراد های آن را پوشش می دهد. همچنین دوربین این گوشی دارای snapper نیز هست. از ویژگی های این گوشی نمایشگر فوق العاده OLED و ایراد آن، دوربین سلفی و قیمت نسبتا بالا است.

iPhone 8 Plus

این گوشی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم بالا در سنسور دوم است که عکاسی در نور کم با این گوشی کیفیت خوبی را ارائه می دهد. بجز این موضوع سایز تصاویر گرفته شده با این دوربین ، با سایر دوربین های گوشی های پیشرفته قابل مقایسه است. نقطه قوت این گوشی در عکاسی پرتره آن است و کیفیت عالی را عرضه می کند. اما دوربین جلوی Truedepth غیر فعال است و شما امکان فوکوس خود کار را نمی توانید خاموش کنید که موضوع زیاد مهمی نیست و از ارزش این دوربین کم نمی شود.

Huawei P10 Plus

دوربین ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی این امکان را می دهد که در تمامی حالت ها می توانید براحتی از آن استفاده کرد. مثل نوار منوی آن که براحتی در دسترس قرار می گیرد و تغییر در دیافراگم و ذخیره عکس هایی با نور بیشتر. همچنین این سنسور ها می توانند کانون تصویر را تغییر دهند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی بهترین دوربین در گوشی های هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *