گلکسی اس 9 (Galaxy S9) همراه با حسگر درون صفحه ای

گلکسی اس 9 (Galaxy S9)

گلکسی اس 9 (Galaxy S9) همراه با حسگر درون صفحه ای : تولید گوشی هایی همراه با حسگر های درون صفحه ای , موضوعی است که در چند سال اخیر بسیاری از شرکت ها را درگیر خود کرده است. قرار گرفتن حسگر انگشت در زیر صفحه نمایش , پیشرفتی بزرگ برای شرکت های تولید گوشی های همراه است.

اگر به شبکه های مجازی سری بزنید , می بینید شایعات و اخبار زیادی درباره استفاده شرکت سامسونگ از حسگرهای درون صفحه ای وجود دارد. سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ و قوی در زمینه تولید گوشی های هوشمند است , از این رو در یک مدت طولانی درباره این موضوع تحقیق کرده و اجازه نمی دهد یک نوآوری جدید و جذاب اما بدون بنیان وارد محصولاتش شود.

چند سال قبل , برای به کارگیری فناوری حسگر تشخیص عنبیه (Iris Scanner)  در گوشی های سامسونگ نیز شاهد چنین چیزی بودیم , سامسونگ زمانی بیش از 5 سال را صرف تحقیق و بررسی این موضوع نمود. اما اخبار و اطلاعات کنونی نشان می دهد , این ویژگی (حسگر درون صفحه ای) تأیید شده و سامسونگ قصد دارد از این فناوری در پرچم دار خود , گلکسی اس 9 (Galaxy S9)  و گلکسی اس 9 پلاس پلاس (Galaxy S9 Plus) , استفاده کند.

یکی از اهداف سامسونگ برای انجام این کار , رفع انتقادات و اعتراضات زیادی است که درباره محل حسگر دو گوشی گلکسی اس 8 (Galaxy S8 )  و گلکسی اس 8 پلاس  (Galaxy S8 Plus)  انجام شده است. حسگر گلکسی اس 8 (Galaxy S8)  و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) در نزدیکی دوربین قرار داشته و هنگام استفاده از حسگر به صورت ناخواسته انگشت با لنز برخورده کرده و آن را کثیف می کند.

با استفاده سامسونگ از فناوری حسگر درون صفحه ای در دو گوشی گلکسی اس 9 (Galaxy S9)  و گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) , شاهد یکی از بزرگترین پیشرفت های این شرکت در زمینه گوشی های هوشمند خواهیم بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هر آنچه از سری گلکسی اس 22 سامسونگ می دانیم

نظرات در مورد : گلکسی اس 9 (Galaxy S9) همراه با حسگر درون صفحه ای

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *