برخی مشخصات شیائومی 14 پرو فاش شد

برخی مشخصات شیائومی 14 پرو فاش شد

سری 14 شیائومی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار است که احتمالاً در اواخر سال جاری عرضه می شود. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک افشا جدید حکایت از ورود مدل بالاتر شیائومی 14 پرو در دو نسخه دارد.

برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود که غول فناوری چینی سری Xiaomi 14 را بین نوامبر و دسامبر سال جاری عرضه کند و احتمالاً شامل یک مدل پایه Xiaomi 14 و یک مدل Xiaomi 14 Pro می‌شود. در حالی که شایعاتی در مورد مشخصات آنها وجود داشته، آخرین اطلاعات از Digital Chat Station معروف به اطلاعات رسیده که جزئیات مربوط به طراحی این مدل پیشرفته Pro را به اشتراک گذاشت. گوشی پریمیومی آینده این شرکت دارای صفحه نمایش تخت بزرگ 2.5 بعدی خواهد بود.

این پنل همچنین دارای یک قاب میانی است که شکل زاویه ای دارد. به عبارت دیگر، 14 پرو حداقل در یک نسخه با صفحه نمایش تخت وارد بازار خواهد شد. افشاگر همچنین اضافه کرد که یک نسخه نیز وجود خواهد داشت که شامل یک پنل منحنی سه بعدی و حاشیه‌های باریک در چهار طرف خواهد شد. افشا بیان می کند که چانه پایین نیز فقط 1 میلی متر ضخامت دارد. به این معنی که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم طراحی محصول نسل بعدی شیائومی تمام صفحه نمایش است.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهد شد. یک افشا قبلی همچنین به وجود یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. حتی ادعا شد این دستگاه دو نرخ شارژ سریع سیمی متفاوت را ارائه می دهد و شامل یک نسخه 90 وات و 120 وات می شود. بنابراین، مدل های تخت و منحنی ممکن است سرعت شارژ متفاوتی نیز داشته باشند.

در اخباری دیگر شیائومی از مانیتور جدیدی با برند Redmi رونمایی کرد. این دستگاه به عنوان Redmi Display A27 IPS شناخته می شود. این مانیتور مجهز به صفحه نمایش کریستال مایع 27 اینچی است. همچنین باید به پنل IPS LCD دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل اشاره کرد که مطابق با وضوح Full HD است. نرخ نوسازی تصویر 100 هرتز بوده و کیفیت مطلوبی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  گوشی Xiaomi 14 Pro با چیپ قدرتمند از راه می رسد

نمایشگر Redmi A27 IPS از HDR10 پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی آن تا 250 نیت است. طیف رنگی sRGB با پوشش 99 درصدی  است. این مانیتور همچنین از نور آبی کم و کم نور DC پشتیبانی می کند. Redmi Display A27 IPS با قیمت 85 دلار عرضه می شود. مانیتور همچنین شامل پورت های DP 1.4 و HDMI 2.0 شده و دارای پایه برای قرار دادن مانیتور بر روی دیوار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برخی مشخصات شیائومی 14 پرو فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *