تاریخ عرضه گلکسی نوت 9 جلو افتاد

گلکسی نوت 9

یکی از پرچمداران کمپانی سامسونگ همانطور که می دانید در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد و بسیاری از افراد منتظر رونمایی از گلکسی نوت 9 هستند ولی در این میان به گفته ی برخی از مسئولین این کمپانی در تایوان به این دلیل که میزان فروش پرچمداران سامسونگ در سال جاری میلادی یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بسیار کمتر از میزان انتظار این کمپانی بوده است، احتمال گلکسی نوت 9 را سریع تر از تاریخ اعلام شده عرضه نماید.

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم تاریخ رسمی رونمایی از این فبلت بسیار جذاب، 19 مرداد می باشد ولی ممکن است برخلاف سال‌ های قبل که در اوایل شهریور ماه گوشی های این سری عرضه می‌ شد، عرضه‌ی نوت 9 در اواخر مرداد ماه صورت بپذیرد. کمپانی سامسونگ در کشور چین فروش بسیار کمی داشته و همچنان در پشت پیشتازان بازار کشور چین همانند هوآوی، شیائومی، اوپو و ویوو قرار گرفته است. بر اساس گزارشات منتشر شده، بین عرضه کنندگان و فروشندگان کمپانی سامسونگ میزان اعتماد به فروش گلکسی اس 9 این کمپانی پایین آمده است.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سایت چایناتایمز، در سال 2018 میلادی در کل 30 میلیون گلکسی اس 9 عرضه شده است که این میزان کمترین مقدار در سری گلکسی اس از سال 2012 میلادی می باشد. کمپانی سامسونگ در کل 78 میلیون گوشی هوشمند در سه ماه اول سال 2018 عرضه نمود و در سه ماه دوم نیز قرار است ۷۳ میلیون از این گوشی هوشمند عرضه نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین مانیتور سامسونگ مجهز به درگاه Thunderbolt 3

نظرات در مورد : تاریخ عرضه گلکسی نوت 9 جلو افتاد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *