با Family Link برای کودکانتان حساب کاربری گوگل بسازید

گوگل در حال ساخت یک بازی به منظور تصرف بازار خانواده است. برنامه “Family Link” که اخیرا منتشر شده است، به والدین امکان ساخت یک حساب کاربری گوگل برای کودکانشان را داده است. این حساب کاربری به طول کامل توسط پدر و مادرها کنترل می شود. این بدان معناست آن ها قادرند برنامه را برای کودکانشان مدیریت کنند و بر مدت زمان خیره شدن کودکان به صفحه نمایش نظارت کنند. در برنامه یک حالت “خواب” قرار داده شده که والدین قادرند با استفاده از آن مدت زمان استفاده از برنامه را کاهش داده و از راه دور آن را قفل کنند.

برای ایجاد این حساب کاربری، والدین باید یک دستگاه دارای سیستم عامل اندروید نوقات به کودکانشان بدهند. برنامه Family Link را دانلود کنند و سپس از طریق آن به ایجاد حساب کاربری اقدام کنند. این برنامه هم اکنون در اختیار کاربران می باشد و گوگل به محض ورود از شما درخواست دارد تا کودکان زیر 13 سال را دعوت کنید.

برنامه نظارت بر روی کودکان گوگل به نظر می رسد تلاش آشکار بر دستبرد به برنامه مشابه آمازون داشته باشد. در واقع، پیش تر از این آمازون تلاش کرده بود تا کودکان را بر روی تبلت های خاص از طریق Kindle کنترل کند. اگرچه آمازون تلاش کرده بود از طریق تبلت های مختص کودکان Fire و امکان نظارت والدین بر روی محدوده زمان در دسترس قرار دادن صفحه نمایش و اهداف آموزشی همین رویه را در پیش بگیرد اما گوگل یک راه حل بهتر ارائه داده است تا دیگر مجبور نباشید برای کودکانتان دستگاه های خاص تهیه کنید. همان نکسوس قدیمیتان را به کودکتان بدهید و برنامه را اجرا کنید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با Family Link برای کودکانتان حساب کاربری گوگل بسازید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *