اپل واچ اولترا 2 سال 2024 معرفی می شود

اپل واچ اولترا 2 سال 2024 معرفی می شود

اپل واچ اولترا اکنون با یک مدل جدیدتر در سال 2024 جایگزین خواهد شد. . گفته می شود پنل مورد بحث بر اساس فناوری پیشرفته microLED ساخته شده است و اولین دستگاه در صف طولانی دستگاه های اپل با نمایشگرهای اختصاصی است.

اپل واچ اولترا 2، واچ اولترا سری 2، یا شاید، واچ اولترا 2024 – با هر نامی، اکنون پیش بینی می شود که پوشیدنی برتر جدید اپل با چیزی عرضه شود که سازنده کوپرتینویی اش احتمالاً از آن به عنوان هیجان انگیزترین و الهام بخش ترین آن حمایت می کند. پیشرفت تا به امروز: اولین نمایشگر داخلی در جهان.

این شرکت از سال 2018 با چنین پروژه مخفی مرتبط شده است، چیزی که به عنوان یک شوک بالقوه برای بازار نمایشگر فعلی و بازیگران اصلی آن در نظر گرفته شده است. اکنون تصور می‌شود که در قالب یک نسخه کاملاً جدید از صفحه نمایش ۱.۹ اینچی Watch Ultra به ثمر برسد.

اگر چنین باشد، منطقی است که با پانل های اختصاصی شروع کنید که ممکن است از نظر هزینه و سهولت ساخت تا حد امکان کوچک باشند.

با فرض اینکه اپل واقعاً در این تلاش موفق بوده است، همانطور که مارک گورمن، خبرنگار فناوری معروف بلومبرگ اکنون ادعا می کند، احتمالا نسل دوم واچ اولترا را به لطف فناوری صفحه نمایش سفارشی، کارآمدتر و موثرتر از همیشه معرفی خواهد کرد.

علاوه بر این، OEM ممکن است پس از آن شروع به ادعاهای مشابهی برای آیفون ها، آیپدها و حتی مک بوک ها کند، زیرا گورمن معتقد است که با گذشت زمان، این “میکرو ال ای دی اپل” به اندازه دستگاه هایی با فرم فاکتورهای بزرگتر و بزرگتر متناسب خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل بعدی آیفون SE یک نمایشگر 4.7 اینچی دارد

نظرات در مورد : اپل واچ اولترا 2 سال 2024 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *