رابط کاربری EMUI 9.0 هوآوی مبتی بر اندروید 9 رونمایی شد

رابط کاربری EMUI 9.0

رابط کاربری EMUI 9.0 | اگر اخبار مربوط به کمپانی هوآوی را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که کمپانی هوآوی برای گوشی های هوشمند خود یک رابط کاربری به نام EMUI را ارائه داده است که به نوعی شکیل تر از سیستم عامل اندروید می باشد. اساسا گوشی های هوشمند کمپانی هوآوی از همان ابتدا با رابط کاربری مخصوص همین کمپانی رونمایی می گردند و آغاز به کار می کنند. اخیرا این کمپانی از نسخه ی جدید رابط کاربری خود با نام EMUI 9.0 رونمایی به عمل آورد.

رابط کاربری EMUI 9.0

اخیرا کمپانی هوآوی رابط کاربری اختصاصی خود یعنی EMUI را بهبود بخشیده و در جریان نمایشگاه  IFA 2018 شهر برلین از نسخه‌ ی جدید این رابط کاربری موسوم EMUI 9.0 رونمایی به عمل آورده است. این نرم افزار جدید که به طورکلی بر اساس سیستم‌ عامل اندروید 9 پای طراحی شده‌ است، قرار است به طور کاملا پیش فرض در پرچمدار بعدی این کمپانی چینی یعنی Mate 20 تعبیه شود.

رابط کاربری EMUI 9.0

رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزار کمپانی هوآوی، Wang Chenglu، با معرفی نسخه ی جدید رابط کاربری خود ادعا کرده است که این کمپانی سعی دارد با نرم افزار رابط کاربری جدید خود، یک کاربری ساده، لذت بخش و پرسرعت را برای طرفداران خود به ارمغان آورد. قبلا نیز گفته شده بود که سیستم منوی رابط کاربری EMUI 8.0 طراحی خوبی ندارد ولی هواوی تلاش کرده است تا با کاهش دادن تعداد آیتم های موجود از 940 به 843 مورد، استفاده ی آسان تری را برای کاربران رقم بزند.

رابط کاربری EMUI 9.0

این کمپانی در تلاش است تا میزان استفاده بهینه از منوهای فرعی و تعداد آیتم های به نمایش در آمده را کاهش داده تا کاربران بهتر بتوانند نکته‌ ی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. یکی دیگر از تغییرات بوجود آمده در این رابط کاربری به نمایش در آمدن تب‌ های منو در پایین صفحه نمایش می باشد که میزان دسترسی به آن ها در زمان استفاده از گوشی‌ های بزرگ تر را آسان نموده است.

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  تست آسیب میت 60 پرو نمایشگر شکننده و تعمیر دشوار را نشان می دهد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رابط کاربری EMUI 9.0 هوآوی مبتی بر اندروید 9 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *