با این دوربین دیگر نگران کودک خود نباشید!

هر پدر و مادری بیش‌ترین اهمیت را برای کودک خود قائل هستند. ولی طبیعتا هیچ والدینی قادر به مراقبت و نظارت ۲۴ ساعته از کودک خود نمی‌باشد. Project Nursery Baby Monitor این مشکل را برای والدین حل می‌کند.

مجموعه جدید Project Nursery با یک دوربین دید در شب مجهز به میکرو یواس‌بی، که سیگنال وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی خود را برای ارتباط با سایر اجزای این مجموعه تولید می‌کند، و یک صفحه نمایش ۵ اینچی با نام Parent Unit همراه می‌باشد. علاوه بر این نمایشگر ۵ اینچی، این مجموعه شامل یک مانیتور کوچک (Mini Monitor) می‌باشد که می‌توانید به مچ خود بسته و همیشه بر کودک خود نظارت داشته باشید.

با استفاده از Parent Unit می‌توانید زاویه دوربین را که در اتاق کودک قرار می‌گیرد، تغییر داده و بهترین دید را از کودک داشته باشید. همچنین با استفاده از میکروفون‌های موجود در دستگاه می‌توانید با کودک خود حرف بزنید و یا برای وی لالایی از پیش ضبط شده را پخش کنید تا کودکتان بخوابد.

این مجموعه تقریبا هر چیزی را که برای نظارت والدین بر کودکشان لازم است را فراهم می‌کند. کافی است که دوربین را در اتاق کودک قرار داده و دستگاه‌ها به هم وصل شوند و تمام. دیگر نیازی نیست که برای اینکه مطمئن شوید کودکتان خواب است یا نه به اتاقش بروید. دوربین دید در شب Project Nursery Baby Monitor هم که یک نقطه مثبت برای این مجموعه می‌باشد و شما شب‌ها هم می‌توانید بدون این که از تخت خود بیرون آیید، از وضعیت کودکتان مطلع شوید.

راه اندازی این مجموعه بسیار ساده بوده و تنها ۵ دقیقه طول می‌کشد، که بیش‌تر آن هم مربوط به باز کردن جعبه می‌باشد!

قیمت این مجموعه ۳۰۰ دلار می‌باشد و اگر که این قیمت به نظرتان زیاد می‌باشد، می‌توانید با قیمت ۲۰۰ دلار ورژن ۴.۳ اینچی این مجموعه را تهیه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با این دوربین دیگر نگران کودک خود نباشید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *