با این ابر نور و رعد و برق را به خانه تان بیاورید

اگر شیفته طبیعت و بخصوص عظمت رعد و برق با پخش لحظه ای نور و صداهای متساعد شده پرقدرت آن هستید، این ابر خیال انگیز را به خانه تان بیاورید. احتمالا شما پس از ارائه بلندگوی ابر معلق ریچارد کلارکسون با طرح های ابرگونه و خیال انگیر این طراح هنرمند مستقر در نیوزلند آشنا هستید. در طرح های کلارکسون همواره یک ابر وهم آور و بسیار مشابه با واقعیت وجود دارد. در حال حاضر، ریچارد کلارکسون یک لامپ با همین طرح ارائه داده که قادر به تقلید از یک ابر صاعقه زن بوده و با استفاده از سیستم صوتی و تصویری خیال را به واقعیت مانند کرده است.

گجت لامپ ابر با میکروکنترلر Arduino قدرت یافته و با ایجاد تغییرات در رنگ و روشنایی نور قادر به واکنش در حرکت خواهد بود. این گجت ابری دارای حالات دیگری هم می باشد. افرادی که این گجت زیبا را خریداری می کنند، قادر هستند تا آن را به شکل یک ابر در حال صاعقه نگه داری کنند. و یا از آن به عنوان چراغ خواب بهره ببرند. آن ها می توانند با استفاده از هر دستگاه سازگار با بلوتوث از یک جریان موسیقی هم به همراه آن لذت ببرند.

پوشش ساخته شده این ابرها از اسفنج های ضدحساسیت می باشند. و در واقع احساس یک ابر کاملا حقیقی را به شما القا خواهند کرد.

از جذابیت های این گجت آن است که هرکدام از این ابرها دست ساز و منحصر بفرد هستند. اما با این حال، ابعاد کلی آن را می توان 28x14x13 در نظر گرفت. و قیمت هرکدام از نسخه های هوشمند این لامپ های ابری با ریموت کنترل بی سیم، بلندگو، قابلیت جنبش و تغییر رنگ 3360 دلار است. و نسخه لامپ آن، بدون تمام این قابلیت ها که فقط از یک لامپ LED فیلیپس برخوردار است 960 دلار می باشد. و ابر در سایر کوچکتر آن 240 دلار به فروش می رسد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با این ابر نور و رعد و برق را به خانه تان بیاورید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *