نسخه گنشین ایمپکت OnePlus 11 در راه است

نسخه گنشین ایمپکت OnePlus 11 در راه است

OnePlus سنت عرضه دستگاه های نسخه ویژه را با الهام از بازی محبوب Genshin Impact در چین ایجاد کرده است. مدل‌های قبلی مانند OnePlus Ace 2، OnePlus Ace Pro و OnePlus 9R همگی نسخه‌های محدودی با موضوع بازی دریافت کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که OnePlus 11 نیز یک دستگاه نسخه ویژه با الهام از بازی Genshin Impact داشته باشد.

طبق یک توییت توسط Max Jambro،  وان پلاس گوشی Genshin Impact Limited Edition قرار است ماه ژوئن عرضه شود. در حالی که ظاهر دقیق دستگاه در حال حاضر فاش نیست، انتظار می رود که با طراحی الهام گرفته از شخصیت بازی، تم جذابی داشته باشد. این مدل نسخه محدود احتمالاً شامل جعبه ای با مجموعه های مختلف مانند مجسمه ها، کارت ها و تم هایی  از بازی شود. انتظار داریم که خود گوشی هوشمند همان مشخصات وان پلاس 11 استاندارد را حفظ کند. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که با یک رابط کاربری سفارشی بر اساس شخصیت انتخابی عرضه شود.

OnePlus 11 5G به صفحه نمایش 6.7 اینچی Quad HD+ منحنی AMOLED با وضوح 3216 در 1440 پیکسل مجهز شده است. پنل صفحه نمایش آن از HDR 10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند و توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود. این نمایشگر نرخ نوسازی متغیری را از 1 هرتز تا 120 هرتز ارائه می دهد.

در بخش دیگر OnePlus 11 5G چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 هشت هسته ای داردکه با پردازنده گرافیکی Adreno 740 و رم 16 گیگابایتی LPDDR5X همراه شده است. همچنین باید به اندروید 13 مبتنی بر OxygenOS 13 هم اشاره داشت.

این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین عقب سه گانه است که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی با قابلیت‌های ماکرو و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد. این دوربین دارای سیستم دوربین Hasselblad برای عکاسی پیشرفته بوده و در بخش سلفی نیز حسگر 16 مگاپیکسلی دارد.

گذشته از آن باید به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، گزینه های ارتباطی چون USB Type-C، 5G، Dual 4G VoLTE، Wi-Fi 6، Bluetooth 5.3، GPS، GLONASS و NFC پرداخت.

OnePlus 11 دارای ابعاد 163.1×74.1×8.53 میلی متر و وزن 205 گرم است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی SuperVOOC را هم شامل می شود. در دیگر خبرها OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید به نام OnePlus Nord N30 به عنوان یک محصول جدید از سری Nord است. این دستگاه خاص برای بازار آمریکای شمالی از جمله کشورهایی مانند ایالات متحده و کانادا تدارک دیده شد. Nord N30 در اصل یک نسخه ریبرند شده از Nord CE 3 Lite بوده که اخیراً در هند و سایر بازارها رویت شد.

بیشتر بخوانید  برنامه آپدیت نرم افزاری گوشی OnePlus Ace 2V مشخص شد

قبل از رونمایی، این تلفن هوشمند با برخی از مشخصات کلیدی در Geekbench رویت شده است. بر اساس لیست Geekbench، گوشی هوشمند آینده OnePlus Nord N30 5G دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای Snapdragon 695 خواهد بود. همچنین باید به 8 گیگابایت رم اشاره کرد و در بخش نرم افزاری شامل اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه گنشین ایمپکت OnePlus 11 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *