با اپ اندرویدی داینامیک آیلند به گوشی های اندرویدی می آید

با اپ اندرویدی داینامیک آیلند به گوشی های اندرویدی می آید

اپل در نهایت تصمیم گرفت تا کاری را برای بریدگی انجام دهد که بسیاری آن را ناخوشایند می‌دانند. مدل های جدید آیفون 14 پرو دارای ویژگی همه کاره ای هستند که این شرکت بنا به دلایلی آن را «جزیره پویا» می نامد. این برای نمایش انواع مختلف هشدارها، اعلان ها و تعاملات طراحی شده است. با این حال، کاربران اندرویدی نیازی به احساس ترک ندارند، یک برنامه رایگان در فروشگاه Play وجود دارد که تجربه مشابهی را در هر تلفن هوشمند اندرویدی ارائه می دهد.

اپلیکیشن جدیدی به نام DynamicSpot که توسط Jawomo توسعه یافته است، می تواند تا حدودی جزیره پویا اپل را تقلید کند. این برنامه در حال حاضر به صورت رایگان در فروشگاه Play در دسترس است و به شما امکان می دهد موقعیت و اندازه جزیره را بر اساس محل قرارگیری بریدگی دستگاه اندرویدی خود تنظیم کنید.

همچنین سفارشی سازی های متعددی را ارائه می دهد. به شما امکان می دهد نوع اعلان هایی را که روی صفحه نمایش شما نشان داده می شوند، انتخاب کنید. علاوه بر این، DynamicSpot همچنین می تواند دو اعلان پاپ آپ را به طور همزمان نشان دهد. نسخه رایگان این برنامه دارای عملکردهای محدودی است، با این حال، اگر می خواهید پتانسیل کامل آن را آزمایش کنید، می توانید 4.99 دلار بپردازید و گزینه Pro را دریافت کنید.

ما خودمان نسخه پولی برنامه را امتحان نکردیم. اما افرادی که در Phonearena آن را بررسی کردند، پیشنهاد می‌کنند که قابلیت‌های بیشتری را باز کند. به عنوان مثال، به کاربران این امکان را می دهد که DynamicSpot را روی صفحه قفل نمایش دهند و به عملکردهای تک ضربه و فشار طولانی دسترسی داشته باشند.

همانطور که گفته شد، این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است و بدون تبلیغات است. با این حال، هنوز در مرحله بتا است و ممکن است مشکلاتی در مورد سازگاری وجود داشته باشد. علاوه بر این، برنامه حتی ممکن است برخی از اشکالات داشته باشد.

در هر صورت، تا زمانی که سازندگان اندروید تصمیم بگیرند جایگزین مشابهی را ارائه دهند، این بهترین شانس شما برای دریافت جزیره پویا اپل در تلفن اندرویدی شماست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مک بوک ایر اولد اوایل 2024 معرفی می شود

نظرات در مورد : با اپ اندرویدی داینامیک آیلند به گوشی های اندرویدی می آید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *