هدفون بیتس Studio Buds+ معرفی شد

هدفون بیتس Studio Buds+ معرفی شد

اپل به تازگی از هدفون بیتس Studio Buds+ را به عنوان جانشین بیتس Studio Buds، به عنوان جدیدترین هدفون بی سیم این شرکت رونمایی کرده است. این پیشنهاد جدید با پیشرفت‌های مختلفی مانند ارگونومی بهبود یافته، حذف نویز فعال (ANC)، حالت شفافیت، میکروفون‌های بهتر، عمر باتری طولانی‌تر و موارد دیگر ارائه می‌شود.

یکی از ویژگی های قابل توجه بیتس Studio Buds+ طراحی شفاف آن است، اگرچه با گوشی هایی شبیه به Nothing’s Ear که طراحی شفافی دارند متفاوت است. هدفون ها همچنین دارای یک گزینه اضافی بسیار کوچک برای اتصال بهتر هستند.

اپل ادعا می کند که تقریباً 95 درصد از اجزای داخلی بیتس Studio Buds+ کاملاً جدید هستند. اینها شامل میکروفون‌های صوتی ارتقا یافته می‌شوند که سه برابر بزرگ‌تر از نمونه‌های قبلی هستند و در نتیجه کیفیت تماس را بهبود می‌بخشند. این هدفون ها همچنین استاندارد IPX4 خود را در برابر تعریق و ضد آب حفظ می‌کنند.

کاربران به راحتی می توانند با فشار دادن یک دکمه بین حالت حذف نویز فعال (ANC) و حالت شفافیت جابجا شوند. گفته می شود که ANC در Beats Studio Buds+ بیش از 1.6 برابر بهتر است، در حالی که حالت Transparency بیش از 2 برابر بهتر از Studio Buds است. این پیشرفت ها به بهبود پردازش ANC و طراحی بازبینی شده دریچه نسبت داده می شود. علاوه بر این، Buds+ از صدای فضایی برای Dolby Atmos در Apple Music پشتیبانی می‌کند، اما فاقد ویژگی ردیابی سر موجود در Beats Fit Pro و برخی از مدل‌های AirPods است.

بیتس Studio Buds+ از “پلتفرم اختصاصی Beats” برای ویژگی هایی مانند “Hey Siri” و Find My استفاده می کند. آنها همچنین با Google Fast Pair و Audio Switch سازگاری دارند و کاربران را قادر می‌سازد تا به‌طور یکپارچه بین Android، Chromebook و سایر دستگاه‌های سازگار جابه‌جا شوند. علاوه بر این، آنها از Google Find My Device پشتیبانی می کنند.

با خاموش بودن ANC، هدفون Buds+ تا 36 ساعت عمر باتری ارائه می‌کند که از عمر باتری 24 ساعته Studio Buds فراتر می‌رود. این هدفون ها همچنین شارژ سریع را ارائه می دهند و تنها با 5 دقیقه شارژ، 1 ساعت عمر باتری را فراهم می آورند. با این حال، آنها از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کنند.

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی هدفون بیتس Solo 4 فاش شد

اپل بیتس Studio Buds+ در رنگ‌های مشکی/طلایی و عاجی به همراه مدل Transparent موجود است. قیمت آنها 169.99 دلار بوده و در حال حاضر برای خرید در ایالات متحده موجود است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت بیتس مراجعه کنید که در تلاش است سبد محصول خود را تکمیل سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بیتس Studio Buds+ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *