با ساعت هوشمند FiLIP از موقعیت فرزند خود اطلاع پیدا کنید

برای پدر مادرهایی که فکر می کنند با کمک گوشی تلفنی که برای فرزند خودشان خریداری می کنند تا از آن ها با خبر شوند ، با استفاده از این ساعت هوشمند پدر مادر می توانند به آنها زنگ بزنند و از آنها اطلاع پیدا کنند.

filip_smartwatch

پدر مادرها می توانند تا 5 شماره را درون این گجت قرار دهند که فرزندشان فقط با کمک یک لمس کوچک بتواند با آنها صحبت کند. با کمک شماره هایی که پدر مادر و سایر اقوام در آن قرار میگیرند ، آنها می توانند با کمک ارسال اس ام اس یا تماس گرفتن از موقعیت فرزند خود با خبر شوند. برای مثال نیز این ساعت هوشمند وقتی که فرزند از جایی خارج یا وارد شود به صورت اس ام اس به پدر مادر خود اطلاع می دهد.

رابط کاربری این ساعت دو دکمه دارد ، یکی به رنگ قرمز است که در مواقع اضطراری می توان آن را فشار داد و با این کار این ساعت به اولین نفری که در لیست شماره ها قرار دارد اطلاع می دهد. که اگر این شماره پاسخ نداد سراغ شماره های دیگر میرود.

flip-smartwatch

این ساعت در حدود 199 دلار قیمت دارد و پدر و مادر با پرداخت ماهانه 10 دلار نیز از موقعیت یابی آن می توانند استفاده میکنند. برنامه این ساعت برای سیستم عامل های اندروید و ios موجود است.

mashable

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا اپل واچ واقعا ضد آب است ؟

نظرات در مورد : با ساعت هوشمند FiLIP از موقعیت فرزند خود اطلاع پیدا کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *