با آمازون قهوه استارباکس سفارش بدهید

در طول سالیان گذشته، استارباکس به دنبال یافتن راه های جدیدی برای سفارش آسان تر محصولات بخصوص نوشیدنی های خود از طریق برنامه های تلفن همراه توسط مشتریان بوده است. در حال حاضر، اگر از Alexa آمازون استفاده می کنید، می توانید از هر کجا که هستید تا پیش از آن که محل خود را ترک کنید یک نوشیدنی استارباکس سفارش دهید و آن را درب محل دریافت کنید. و این پیشرفت فوق العاده است!

آمازون یک قابلیت جدید از طریق دستگاه های Echo و FireTV stick به الکسا اضافه کرده است. و این قابلیت جدید تحت عنوان “Starbucks Reorder” به معنای “تجدید سفارش استارباکس” می باشد.

هنگامیکه یک کاربر برای اولین بار حساب کاربری استارباکس خود را به حساب کاربری آمازون پیوست دهد، به شما امکان سفارش از محل خود را داده و یکی از ده بازدید آخرتان از فروشگاه های استارباکس را به شما نمایش خواهد داد. در این قابلیت جدید، شما اجازه خواهید داشت از طریق پرس و جوی الکسا کارت استارباکستان را موازنه کنید.

آنچه درباره قابلیت ذکر شده محدود در لحظه بوده است. در واقع، شما می توانید از طریق یک سفارش از پیش تعیین شده به الکسا بدین صورت  “Tell Starbucks to start my usual order” دستورالعمل را وارد کنید.

برخی از کاربران استارباکس گفته اند دوست دارند قابلیت های جدیدتر و برتری به برنامه اضافه شود. آن ها دوست دارند محل جدید انتخاب کنند و سفارششان را درست در راس یک ساعت معین آماده شود. و در پاسخ به این درخواست ها، تیم توسعه برنامه استارباکس گفته است در آینده و بروزرسانی ها قابلیت های بیشتری اضافه خواهد شد. پس به گوش باشید!

البته این پیشرفت در زمینه سفارش دادن بسیار قابل توجه است. بخصوص که قهوه دوست داران و استفاده کنندگان متداول از این پس نگران هیچ گونه سفارش دادن نخواهند بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آنباکس آیپد پرو 2018 اپل

نظرات در مورد : با آمازون قهوه استارباکس سفارش بدهید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *