بازی Uncharted 5 در دست ساخت قرار گرفت

بازی Uncharted 5 در دست ساخت قرار گرفت

Sony Interactive Entertainment ممکن است پنجمین قسمت اصلی از سری Uncharted خود را در حال توسعه داشته باشد، اگر چند کلیپ بسیار کوتاه در یک ویدیوی تبلیغاتی به درستی تفسیر شوند.

این برند تبلیغاتی در یوتیوب با عنوان “Live from PS5 – Bringing You Extraordinary” منتشر کرده است، که نشان می دهد گروه های خبری تلویزیونی از سراسر جهان در مورد رویدادهای الهام گرفته شده از بازی های پلی استیشن 5 گزارش می دهند. بیشتر آنها کاملاً واضح هستند که چه کسانی هستند یا چه کسانی هستند. در نقش مرد عنکبوتی و آلوی از سری Horizon. با این حال، چند کلیپ کمتر مختص یک عنوان PS5 است که اخیراً منتشر شده است و چیزی بسیار شبیه به Uncharted را نشان می دهد.

همانطور که توسط VGC برجسته شده است، کلیپ های بسیار کوتاه، زن جوانی را در غار نشان می دهد که به یک مصنوع نگاه می کند. او یک مشعل در دست دارد و در کلیپ های بعدی، چهره و موهای روشن او را می بینید.

این باعث شد تا برخی باور کنند که زن این سکانس، Cassie Drake، دختر نیتن دریک و الی فیشر از مجموعه بسیار محبوب اکشن ماجراجویی است. در پایان Uncharted 4، او به کار پدرش ابراز علاقه می‌کند و اغلب به او گفته می‌شود که روزی در بازی (بازی‌های) خودش بازی کند. شاید الان اینطور باشد.

به نظر نمی رسد که توسعه دهنده اصلی Naughty Dog تمایلی به ادامه داستان نداشته باشد، نیل دراکمن، یکی از رئیس‌جمهوران اخیراً گفته است که ساخت این فرنچایز به پایان رسیده است، اما این بدان معنا نیست که سونی تیم دیگری برای کار روی IP ندارد. به هر حال، این یکی از پرفروش ترین سری بازی های پلی استیشن در تمام دوران است.

ما مطمئناً امیدواریم که اینطور باشد، زیرا این عنوان نیز یکی از موارد مورد علاقه ما است، که تقریباً هر عنوان را در بررسی های خود حداکثر امتیاز داده است.اگر هنوز آن ها را برای خود تجربه نکرده اید، می توانید نسخه ریمستر شده Uncharted 4 و The Lost Legacy را به عنوان بخشی از Legacy of Thieves Collection برای PS5 دریافت کنید. به عنوان بخشی از اشتراک PS Plus Premium، Uncharted: The Nathan Drake Collection است که شامل سه بازی اول با گرافیک بازسازی شده و نرخ فریم بالاتر است. همه آنها درخشان هستند، باید گفت.

بیشتر بخوانید  جدید ترین تصاویر فاش شده از اکسپریا Z4

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی Uncharted 5 در دست ساخت قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *