بازی Subway Surfers رکورد دانلود در اندروید را شکست

Subway Surfers

بنا به گفته شرکت هوایی مثل sybo و kiloo games بازی مشهور و فوق العاده Subway Surfers اخیرا به میزان ۱ میلیارد دانلود رسیده و این آمار برای اولین بار در یک بازی گوشی است. این آمار در Google play نیز قابل مشاهده است و این رکورد اولین بار است که اتفاق افتاده است. این بازی برای اولین بار در شش سال گذشته ارائه شد و در طول این سال ها سازندگان آن ، این بازی را رها نکرده و برای آن نسخه و مدل های جدیدی ارانه دادند و آرا بروز رسانی کردند. طبق گفته محققان این بازی ، بیشترین دانلود را در سال گذشته میلادی که سال ۲۰۱۷ است داشته است.

این میزان دانلود مربوط به افرادی است که برای اولین بار و نخستین بار است که این بازی را دانلود و اجرا کرده اند ، یعنی افرادی که در دو گوشی متفاوت اما دارای حساب کاربری یکسانی در گوگل هستند همان یک مورد محاسبه می شود و این موضوع نشان می دهد که ۱ میلیارد نفر این بازی را فقط یک بار دانلود کرده اند ولی با در نظر گرفتن تعداد واقعی دانلود کنندگان این عدد بیشتر از ۱ میلیارد خواهد بود.

در سال قبلی نیز این بازی رکورد زده بود و دانلودی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دانلود بر تمامی گوشی ها من جمله اندروید و اپل را داشته است. و به احتمال زیاد موضوعات زیادی وجود دارد و مدیر عامل شرکت ،sybo games  اعلام کرده است این بازی قرار است متحول شود. این بازی تا کنون دارای ۷۹ مرحله و شهر های متفاوت بوده که شخصیت اصلی بازی که همان پسر است و پلیسی که به دنبال آن است می باشد. مشهور ترین این مکان ها شامل پرو ، سن پترزبورگ و قاهره است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی Subway Surfers رکورد دانلود در اندروید را شکست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *