اگر قصد خرید بازی را در روزهای آینده دارید دست نگه دارید

اگر قصد خرید بازی را در روزهای آینده دارید دست نگه دارید

شاید کمتر کسی باشد که تا به حال نام «استیم» را نشنیده باشد، این غول دنیای بازی‌های رایانه‌ای همه ساله تخفیف‌های بسیار جذابی را برای کاربران خود ارائه می‌کند اما این تخفیف‌ها در فواصل زمانی طولانی اعمال می‌شوند؛ با این حال اگر قصد خرید بازی را در روزهای آینده دارید دست نگه دارید و در ادامه با زوم تک همراه باشید.

ساعتی پیش طی پستی در سایت Reddit اعلام شد که تاریخ دقیق اعمال تخفیف‌ها در سایت استیم لو رفته است؛ این پست به سرعت به دلیل عدم تأیید از این سایت پاک شد اما دوباره توسط سایت یوروگیمر تأیید شد. بر این اساس تخفیف‌های استیم در سه مقطع برای کاربران در دسترس خواهند بود که به ترتیب با نام‌های «تخفیف‌های هالووین استیم»، «تخفیف‌های جمعه سیاه» و «تخفیف‌های زمستانی استیم» در تاریخ‌های مشخص شده ارائه می‌شوند. 

تخفیف هالووین از ۲۶ اکتبر تا ۱ نوامبر ادامه خواهد داشت، تخفیف جمعه سیاه نیز از 22 نوامبر شروع و تا ۲۸ نوامبر ادامه می‌یابد؛ همچنین تخفیف‌های زمستانی این سایت از تاریخ ۲۱ دسامبر تا ۴ ژانویه برای کاربران برقرار خواهند شد.

قرار است تا در این سه تاریخ بازی‌های بسیاری با تخفیف‌های وسوسه برانگیز در اختیار کاربران قرار گیرند، اگر شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که به انجام بازی‌های مختلف علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً سری به پیشنهاد ارائه شده در این تاریخ‌ها بزنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های اندروید و ios در این هفته شهریور ماه

نظرات در مورد : اگر قصد خرید بازی را در روزهای آینده دارید دست نگه دارید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *