بازی‌سازی، استریمینگ، گیمینگ و رسانه گیم در جینو در اینوتکس 2023

جینو در اینوتکس 2023 اکوسیستم صنعت گیم را گرد هم می آورد

در نمایشگاه اینوتکس 2023، جینو به عنوان یک رویداد نوآورانه در حوزه گیم برگزار می‌شود . این رویداد با شرکت بازی‌سازان، گیمرها، استریمرها، رسانه‌های گیم و علاقه‌مندان به این صنعت در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

هدف اصلی جینو، توسعه و نوآوری در صنعت بازی‌های ویدئویی است و در این راستا، در نمایشگاه اینوتکس 2023، با برگزاری پنل‌های گفتگو و سخنرانی‌ها در صنعت گیم، از جمله بازی‌سازی، سخت‌افزارها، نرم‌افزارهای اختصاصی، نوآوری و فناوری جدید، به انتقال دانش و تجربیات خود از این صنعت به علاقه‌مندان مستعد می‌پردازد.

به همین منظور، در این رویداد با حضور بازیکنان حرفه‌ای و مطرح ایرانی، موضوعات مختلف “پروگیمینگ”، از مسابقات تا تجربیات و چالش‌ها، بررسی و مورد بحث قرار می‌گیرد.

در رویداد جینوی نوآور در صنعت گیم که هم‌زمان با نمایشگاه اینوتکس 2023 برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان به برنامه‌های مستند در حوزه‌های video art و پرفورمنس، انواع سخت‌افزارهای صنعت گیم، نوآوری و فناوری‌های جدید، استارتاپ‌ها و بازی‌های موبایلی، رونمایی و معرفی بازی‌های ایرانی، مسابقات گیمینگ و بازی‌های آنلاین، و همچنین کارگاه‌های و وبینار‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه شاهد خواهند بود.
مخاطبان جینو شامل بازی‌سازان، گیمرها، استریمرها، رسانه‌های گیم و همه کسانی هستند که به صنعت گیم علاقه‌مند هستند. هدف این بخش از نمایشگاه اینوتکس، فراهم کردن زمینه رشد صنعت بازی‌های ویدئویی در ایران با کمک به همه افراد فعال در جامعه بازی‌های ویدئوئی است.
این رویداد در روزهای اول و دوم نمایشگاه اینوتکس 2023 برگزار خواهد شد. باید توجه داشت که تعداد گیمرهای ایرانی میلیون‌ها نفر است، و بخش بزرگی از آنها با گوشی‌های هوشمند خود بازی می‌کنند. برخی بازی‌های ساخته شده در ایران بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارند.
نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس www.inotex.com مراجعه شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی‌سازی، استریمینگ، گیمینگ و رسانه گیم در جینو در اینوتکس 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *