ایکس باکس سری S پرفروش ترین کنسول بلک فرایدی

ایکس باکس سری S پرفروش ترین کنسول بلک فرایدی

کنسول اقتصادی ایکس باکس سری S موفق شد نسبت به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در روز فروش بلک فرایدی بهترین فروش را داشته باشد و با سطح محبوبیت بالا پرفروش ترین کنسول این روز شد.

در حالی که بسیاری معتقدند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس گزینه بهتر و موفق تری نسبت به ایکس باکس سری S هستند، اما در روز بلک فرایدی اتفاقی رخ داد که دور از انتظار بود.

جمعه سیاه که به عنوان روز بلک فرایدی شناخته می شود، بیشتر اجناس با تخفیف بالایی در فروشگاه ها به فروش می رسند. کنسول نسل نهمی اقتصادی مایکروسافت هم توانست به این موفقیت دست یابد.

به گزارش ویندوزسنترال، اگرچه آمار دقیق فروش در دست نیست اما گزارش اولیه نشان می دهد که محصول ردموندی ها توانسته نظرها را بیشتر جلب کند. از آنجایی که کمبود تراشه تولید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را با مشکل مواجه کرده، اما شرکت مایکروسافت در تولید ایکس باکس سری اس مشکلات کمتری دارد و به سادگی می تواند پاسخگو تقاضا بسیار در روز بلک فرایدی باشد.

اگرچه ایکس باکس سری ایکس نسبت به سری اس قدرت سخت افزاری بیشتری دارد و قیمت بالاتری هم برای آن در نظر گرفته شده اما ایکس باکس سری اس می تواند بازیها را با وضوح 1080 پیکسل در 60 فریم اجرا کند و قیمت مقرون به صرفه ای هم برای آن تدارک دیده شده تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ناگفته نماند که ایکس باکس سری S یک کنسول دیجیتال است و افراد نمی توانند دیسک فیزیکی را درون آن جای دهند. بنابراین برای استفاده از این کنسول باید به سراغ فروشگاه دیجیتال بروید. گذشته از آن دیگر مزایا این کنسول ابعاد کوچک و ظاهری جمع و جور است که می توان این کنسول را در هر جایی قرار داد.

حال باید منتظر ماند تا آمار دقیق فروش بلک فرایدی کنسول های بازی اعلام شود. متاسفانه نمی دانیم این کنسول چه تعداد فروش داشته و باتوجه به حجم بالا فروش قطعا آمار قابل توجهی خواهد بود.

مایکروسافت در سال 2020 کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس را معرفی کرد و اکنون نزدیک یک سال از عرضه این سری می گذرد که توانسته فروش مطلوبی داشته باشد. به هر صورت باید منتظر آمار کامل فروش از سوی دیجیتال ادوبی به عنوان شاخص اقتصادی باشیم. ردموندی ها سخت در تلاش هستند تا آمار فروش کنسول خود را افزایش دهند. انتظار داریم آمار فروش این کنسول نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید  فروشگاه های مایکروسافت دیگر تلفن همراه نمی فروشند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایکس باکس سری S پرفروش ترین کنسول بلک فرایدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *