این گوشی ها اندروید 14 را دریافت می کنند

این گوشی ها اندروید 14 را دریافت می کنند

برند کره جنوبی ال جی سال گذشته تجارت تلفن همراه خود را تعطیل کرد. این اتفاق پس از یک سری ضررهای متوالی در بازار تلفن همراه رخ داد. این شرکت ابتدا از بازار بسیار سخت تلفن همراه چین خارج شد. با این حال، در نهایت از بازار تلفن همراه در سطح جهانی خارج شد. علیرغم خروج، این شرکت قول داده است که مراقبت از دستگاه های خود را در زمان عادی مقرر ادامه دهد. ال‌جی وفادار به قول خود، اکنون به‌روزرسانی‌هایی را برای برخی از دستگاه‌ها ارائه می‌کند. عرضه به روز رسانی سیستم عامل اندروید برای مدل هایی مانند LG Velvet و LG Wing در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

در 15 مارس سال جاری، گوشی LG Velvet آپدیت اندروید 12 را در کره جنوبی دریافت کرد. طبق پست رسمی LG، این شرکت در سه ماهه اول سال 2023 عرضه اندروید 13 را برای LG Velvet آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، LG Wing نیز در این طرح سال نو گنجانده شده است، بنابراین سه نسخه اصلی ارتقا یافته است. با این حال، ال‌جی هیچ اشاره‌ای رسمی به ال‌جی وی 60 نکرده است که انتظار داریم در مقطعی آپدیت سیستم اندروید 13 را دریافت کنیم.

دو گوشی موبایل LG Wing و LG Velvet در سال 2020 عرضه شدند. ال جی به طور رسمی قصد دارد به روز رسانی اندروید 13 را برای این دو گوشی عرضه کند.

LG Wing از دو صفحه نمایش استفاده می کند. صفحه نمایش اصلی 6.8 اینچی OLED با رزولوشن 2460 x 1080 و صفحه نمایش ثانویه یک صفحه نمایش 3.9 اینچی 1240 x 1080 OLED است. در پشت، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (f / 1.8) + لنز 13 مگاپیکسلی (f / 1.9 117 درجه FOV) فوق عریض + لنز 12 مگاپیکسلی (f / 2.2 120 درجه) فوق عریض دارد. در جلو، یک لنز 32 مگاپیکسلی وجود دارد. این دستگاه همچنین از باتری داخلی 4000 میلی آمپر ساعتی، ضد آب و گرد و غبار IP54، تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش و … پشتیبانی می کند.

LG Velvet از صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD + با چیپست Snapdragon 765G استفاده می کند. ظرفیت باتری این دستگاه 4300 میلی آمپر ساعت است. در قسمت عقب، دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی + سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی + سنسور عمق 5 مگاپیکسلی دارد. در قسمت جلویی، یک لنز 16 مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد. این دستگاه همچنین از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و ضد گرد و غبار و آب IP68 پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  هر آنچه از سیستم عامل اندروید 12 می دانیم

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این گوشی ها اندروید 14 را دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *