توسعه محصولات MUSIC FLOW در کنار ساندبارهای بی‌سیم و سیستم‌های صوتی X-BOOM

توسعه محصولات MUSIC FLOW در کنار ساندبارهای بی‌سیم و سیستم‌های صوتی X-BOOM

سئول، 15 دسامبر 2015- شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد در نمایشگاه CES 2016 از پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی و ساندبارهای خود رونمایی می‌کند. به عنوان بخشی از اکوسیستم صوتی Music Flow  هوشمند ال‌جی، ساندبارهای جدید تجربه دیداری را با کیفیت صدای غنی و تنظیمات سریع بهبود می‌بخشند. شرکت ال‌جی از فرصت CES بهره خواهد برد تا جدیدترین سیستم‌های صوتی X-Boom را معرفی کند. سیستم‌هایی که با گستره وسیعی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز جدید مناسب هر گونه گردهمایی خواهد بود.
مدل‌های جدید SH8، SH7 و SH6 گستره وسیعی از قابلیت‌ها را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد که متناسب با هر نوع نیازی است. هر ساندبار طراحی باریک و براقی دارد که با هر طراحی داخلی متناسب است. مدل‌های پیشرفته SH8 و SH7 با ساب‌ووفرهای بی‌سیم عرضه می‌شوند که صدای بم قوی مکمل صدای خروجی بلندگوها تولید می‌کند و برای سینمای خانگی ایده‌آل است. SH6، از سوی دیگر، شش بلندگوی مستقل دارد که با ساختار کانال هوای مبتکرانه‌ای تجهیز شده‌اند. با اینکار صداهای عمیق برجسته می‌شوند و باعث می‌شود SH6 صدای قدرتمندی را از سیستم بلندگوی فشرده یک‌تکه خود منتشر کند.
مدل‌های جدید 2016 ساندبارها تنها یک کلید دارند که باعث می‌شود نصب و راه‌اندازی آن بسیار ساده شود. تنظیمات اصلی ساندبار مستقیماً با ریموت تلویزیون انجام می‌شود که کاربری آن را بسیار ساده کرده است. جدیدترین ساندبار ال‌جی همچنین از قابلیت کنترل صدای تطبیقی (ASC) این شرکت پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به دستگاه این اجازه را می‌دهد که به صورت اتوماتیک تنظیمات صدا را تغییر دهد تا متناسب با هر نوع محتوا صدا تنظیم شود. قابلیت‌های بلوتوث، Google Cast™ و Auto Music Play با توانایی اتصال خود گستره وسیعی از اختیارات محتوا را به شنونده می‌دهند. با پشتیبانی همزمان از وایرلس و بلوتوث، ساندبارهای جدید ال‌جی می‌توانند به صورت اتوماتیک بین انواع مختلف متحواها و روش‌های اتصال برای داشتن بهترین ارتباط به صورت خودکار سوئیچ کنند.
اتصال سریع و راحت لوازم جانبی به ساندبارهای ال‌جی و بلندگوهای بی‌سیم Music Flow به این دستگاه‌های قدرتمند اجازه می‌دهد که هر نوع محتوایی را از گوشی‌های هوشمند سریعاً پخش کنند. اتصال آسان بلوتوث بلندگوهای P7 و P5 پخش صدا را در محیط بدون سیم در هر جا و هر زمان ممکن می‌سازند.
افزون بر این، ال‌جی از سه سیستم X-Boom جدید در نمایشگاه CES 2016 پرده‌برداری می‌کند- دو مدل X-Boom Solo (به نام OM7560 و OM5560) و یک مدل CM9960. مدل‌های X-Boom به عنوان راه حل جامع سرگرمی، صدای قدرتمند و اتصال بی‌سیم را یکجا در خود دارند. هر دو مدل X-Boom Solo سیستم‌های صوتی کاملی را در اسپیکرهای یک‌تکه  دارند که شدت صدای خروجی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های بزرگ افزایش می‌دهد. قابلیت Sampler Creator سیستم‌های X-Boom این قابلیت را به کاربران می‌دهد که هر صدایی را با گوشی‌های همراه هوشمندشان ضبط کنند و با به صورت بی‌سیم به X-Boom بفرستند. این صدا می‌تواند به ساندبورد دیجیتال اضافه شود و دی‌جی‌ها می‌توانند با لمس یک دکمه آن را انتخاب کنند. هر سه محصول مجهز به اهرم منحصر به فرد Party Thruster هستند که کاربران را قادر می‌سازد نورهای چند رنگ درخشان تولید کنند که کاملاً منطبق با صدای خروجی هستند. نمایش پر زرق و برق نورهای درخشان و کیفیت بالای صدا هر مهمانی را فراموش ناشدنی می‌کند.
برایان کوان، رئیس و مدیر اجرایی شرکت صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید: “سری Music Flow سهم شایانی در موفقیت ال‌جی در تجارت سیستم‌های صوتی داشته است. جدیدترین ساندبارها و سیستم‌های X-Boom ما فرصتی عالی در اختیار ال‌جی می‌گذارد تا توجهات را در صحنه جهانی نمایش کالاهای الکترونیکی به سمت محصولات صوتی پیشرفته جلب کند.”
ما برای معرفی و راه‌اندازی 16 ساندبار جدید مانند X-Boom (کوچک ولتاژبالا وکوچک یکپارچه) در بازار ایران برای  نیمه دوم سال 2016 بسیار خوشحال هستیم.
به طور قطع مصرف کنندگان ایرانی با این محصولات قادر خواهند بود صدای عالی  با ارتباطات مختلف را تجربه کنند و سبک زندگیشان را غنا بخشند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی بزودی Q92 میان رده 5جی را معرفی می کند

نظرات در مورد : توسعه محصولات MUSIC FLOW در کنار ساندبارهای بی‌سیم و سیستم‌های صوتی X-BOOM

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *