اینستاگرام رفع فیلتر شد “خبر داغ”

اینستاگرام

به گزارش زوم تک به نقل از یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات ، شبکه اجتماعی اینستاگرام رفع فیلتر شد ، به گزارش زوم تک به نقل از سایت انتخاب اینستاگرام رفع فیلتر شد.

رفع فیلتر اینستاگرام

تلگرام و اینستاگرام در هفته گذشته به دلیل اغتشاشات اتفاق افتاده در شهر های مختلف ایران فیلتر شدند ، اما امروز 14 دی ماه 1396 براساس اخبار منتشر شده به نقل از وزارت ارتباطات شبکه اجتماعی اینستاگرام رفع فیلتر شد . در روز های اخیر بسیاری از مسئولین از رفع فیلتر اینستاگرام در روز جمعه را اعلام کرده بودند اما گویا رفع فیلتر اینستاگرام یک روز قبل تر انجام گرفته است.

به گزارش زوم تک به نقل از یک منبع آگاه به دلیل نبود یک ابزار مشابه اینستاگرام در بین اپلیکیشن های ایرانی ، مطمئنا فیلترینگ اینستاگرام موقتی بوده است ، چرا که هیچ نمونه ایرانی برای رقابت با اینستاگرام در دنیای تکنولوژی امروزی وجود نداشته است ، این رقیب در تلگرام وجود دارد و احتمال رفع فیلتر تلگرام در صورت عدم اجرای درخواست ایران برای جلوگیری از فعالیت های تروریستی در این شبکه اجتماعی کم است ، اما براساس گزارش های منتشر شده در روز های اخیر رفع فیلتر برای تلگرام احتمالا روز جمعه انجام پذیرد اما رفع فیلتر تلگرام تنها زمانی قابل اجرا خواهد بود که مسئولان تلگرام از فعالیت های تروریستی در این شبکه اجتماعی جلوگیری نمایند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وقتی شخصی را در اینستاگرام ریپورت می کنید چه اتفاقی می افتد؟

نظرات در مورد : اینستاگرام رفع فیلتر شد “خبر داغ”

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *