ایمیل کمپانی اپل به کاربرانی که موفق به پیش خرید آیفون X نشده اند

پیش خرید آیفون X

روز گذشته، کمپانی اپل به کاربرانی که در پیش خرید آیفون X با مشکل مواجه شدند ایملی ارسال کرد. برخی از کاربران کمپانی اپل که در برنامه ی ارتقای گوشی آیفون خود شرکت کرده بودند برای پیش خرید آیفون X دچار مشکل شدند و از این رو کمپانی اپل ایمیلی برای این افراد ارسال کرد. در ایمیلی که به این مشتریان ارسال شده بود، از آن ها خواسته شده است که دوباره درخواست خود را در برنامه ی ارتقای آیفون ثبت نموده و شماره سفارشی که سایت به آن ها داده است را به صورت پاسخ همین ایمیل برای کمپانی ارسال نمایند.

دلیل این موضوع که شماره سفارش را از این افراد درخواست کرده، هنوز مشخص نمی باشد ولی احتمال می روزد که از این طریق قصد دارد سفارش این افراد را سریع تر به آن ها تحویل داده تا با این کار ناراحتی آن ها را در زمان ثبت سفارش جبران نماید.

در این ایمیل گفته شده که کمپانی اپل قصد دارد هرچه سریع تر عرضه ی آیفون X را آغاز نماید ولی هیچ اشاره ای به ثبت سفارش نشده است اما می توانیم نتیجه بگیریم که این کمپانی همچنان قصد دارد که مطمئن شود مشتریان هنوز هم اشتیاق به ثبت سفارش دارند یا نه. افرادی که چنین ایمیلی را دریافت کرده اند گویا در هنگام به ثبت رساندن درخواست خود از طریق اپلیکیشن با Citizens One به مشکل خورده و فرآیند ثبت درخواست آن ها به طول انجامیده است و در نهایت به آنها اعلام شده که درخواستشان ثبت نگردیده.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نام آیفون 14 مکس اپل چیز دیگری خواهد بود

نظرات در مورد : ایمیل کمپانی اپل به کاربرانی که موفق به پیش خرید آیفون X نشده اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *