ایلان ماسک: خودروی تمام خودران جدید تسلا باعث تعجب همگان خواهد شد!

خودروی خودران

طی یک کنفرانس در چهارشنبه اخیر, خبرنگاران سوالاتی در مورد خودرو های خودران تسلا از مدیر عامل این کمپانی, ایلان ماسک, پرسیدند. ماسک به طور کلی از در اختیار قراردادن هرگونه جزئیاتی در اختیار رسانه ها خودداری کرد ولی او به این موضوع اشاره کرد که این خودرو ها زودتر از موعد مقرر معرفی خواهند شد و اینبار هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت(احتمالا اخبار اخیر مربوط به تصادفات خودرو های خودران تسلا را دنبال کرده اید).

ماسک گفت:این خودرو ها بسیار زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهند شد و من فکر می کنم خودرو هایی که تیم توسعه روی آنها کار می کنند شما را متعجب کرده و به تحسین وا می دارد, من که متعجب شدم!

 

لازم به ذکر است که در سپتامبر گذشته ماسک اعلام کرده بود خودروهای تمام خودران تسلا تا سال 2018 میلادی آماده ارائه به بازار خواهند شد. البته ماسک به این موضوع نیز اشاره کرده بود که زمان ورود این خودروها به بازار به تصمیم دولت در مورد خودرو های خودران بستگی دارد.

ماه گذشته ماسک برنامه ی تسلا را برای 10 سال آینده شرکت اعلام کرده بود, این برنامه تمرکز ویژه ای روی خودروهای خودران داشت.

اغلب شرکت های خودروسازی و کمپانی های تکنولوژی از جمله گوگل,BMW, مرسدس بنز و طبق شایعات اپل همگی در حال توسعه حداقل یک خودروی خودران هستند. هرچند آنها نیز مانند تسلا قبل از ارائه خودروهای تمام خودران خود ابتدا سیستم اتوپایلوت آن را روی خودرو های فعلی امتحان می کنند که به خودروها اجازه می دهد خودشان را پارک کنند یا در بزرگراه ها فرمان هدایت خودرو را در اختیار بگیرند. البته همه این شرکتهای سازنده باید منتظر قوانینی باشند که دولت در مورد این نوع از خودرو ها وضع خواهد کرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  احتمالا شورای رقابت از سیستم قیمت گذاری خودروها کنار گذاشته خواهد شد

نظرات در مورد : ایلان ماسک: خودروی تمام خودران جدید تسلا باعث تعجب همگان خواهد شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *