ایسوس و رونمایی لپ تاپ جدید با دو نمایشگر ZenBook Duo

ASUS به عنوان بخشی از مجموعه CES 2021 خود ، چند اعلامیه داشت و لیست به روزرسانی ها شامل تقریباً کل صفحات لپ تاپ است. این دستگاه ها به عنوان بخشی از اعلامیه شامل خانواده ZenBook Duo هستند – لپ تاپ هایی که از نمایشگرهای دوتایی بهره می برند. به روزرسانی های این پیشنهادات منحصر به فرد نه تنها حاوی مشخصات ویژه ای است بلکه دارای چند ویژگی جدید نیز می باشد.

ZenBook Pro Duo 15 OLED تازه شده دارای اندازه و وضوح نمایشگر یکسان با نمونه های قبلی است. با این حال ، نمایشگر ثانویه 14 اینچی که ScreenPad Plus نامیده می شود، اکنون از عملکرد شیب خودکار برخوردار است که نمایشگر را به 9.5 درجه می رساند. این شرکت می گوید که این زاویه بازتاب کمتری و خوانایی بهتر را امکان پذیر می کند. همچنین به خنک سازی بهتر دستگاه ها کمک می کند. این دستگاه پشتیبانی از قلم است که در کنار لپ تاپ ارائه می شود و دارای 4096 سطح حساسیت به فشار است. در مورد نرم افزارهای سفارشی ، این شرکت با ارتقا ScreenXpert 2 خود از قابلیت های چند وظیفه ای بهبود یافته استفاده می کند.

داخلی دستگاه به پردازنده های نسل 10 C اینتل Core i9 Comet Lake سری H ، آخرین پردازنده گرافیکی RTV 3070 انویدیا و گزینه حداکثر تنظیمات حافظه RAM و حافظه به ترتیب 32 گیگابایت و 1 ترابایت SSD در حال به روزرسانی است. این لپ تاپ اکنون دارای دو پورت Thunderbolt 3 است که یک پورت HDMI، مشخصات آن ذکر نشده است – و از Wi-Fi 6 برای اتصال پشتیبانی می کند. پنل اصلی 4K OLED دارای PANTONE Validated و دارای گواهی VESA DisplayHDR True Black 500 است.

کوچکتر از این دو ، ZenBook Duo 14 ، اکنون یک لپ تاپ تأیید شده Intel Evo است و همچنین یک سری به روزرسانی را نیز دریافت می کند. نمایشگر ثانویه نیز در این دستگاه عملکرد شیب خودکار را دارد که نمایشگر را بالا می برد ، اما فقط تا 7 درجه. محصولات داخلی با گرافیک Iris Xe به نسل 11th Tiger Lake اینتل برخورد کرده اند. همچنین با یک پردازنده گرافیکی اختصاصی Nvidia MX450 ارائه می شود. این لپ تاپ دو پورت Thunderbolt 4 را ارائه می دهد و از Wi-Fi 6 برای بهبود اتصال پشتیبانی می کند.

ZenBook Duo 14 LCD های FullHD دوتایی ارائه می دهد که نمایشگر اصلی دارای نمایشگر “NanoEdge” است. این پنل دارای PANTONE معتبر است و 100٪ از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد. در حالی که این شرکت چیزی در مورد ارقام مربوط به باتری برای بزرگتر از این دو دستگاه ذکر نکرده است ، اما با وجود ماندگاری چشمگیر 17 ساعته باتری برای نوع 14 اینچی خود می بالد.

در بیانیه مطبوعاتی این شرکت به قیمت یا در دسترس بودن هر دو دستگاه اشاره نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایسوس و رونمایی لپ تاپ جدید با دو نمایشگر ZenBook Duo

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *