سامسونگ و معرفی صفحه کلید بی سیم جدید

سامسونگ و معرفی صفحه کلید بی سیم جدید

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. در این بین باید به برخی محصولات دیگر کمپانی اشاره داشت که از جمله می بایست به صفحه کلیدهای سامسونگ پرداخت.

سامسونگ DeX چند سالی است که وجود دارد و به تلفن ها و تبلت های ساخت سامسونگ اجازه می دهد تا یک رابط کاربری شبیه دسک تاپ را در بالای Android با برنامه های پنجره ای نشان دهند. در حال حاضر چند لوازم جانبی سخت افزاری در نظر گرفته شده است تا بتوانند DeX را در دسترس یا مفیدتر کنند ، مانند DeX Station که اکنون دیگر متوقف شده است ، اما اکنون یک صفحه کلید بی سیم جدید برای این ویژگی ساخته شده است.

Samsung Smart Keyboard Trio 500 به تازگی در وب سایت شرکت Levant (از طریق Max Jambor در توییتر) ذکر شده است ، احتمالاً پیش از راه اندازی در مناطق بیشتر. به رنگ سفید یا سیاه و با کلیدهای شیک مانند لپ تاپ در دسترس است. صفحه کلید بی سیم شبیه صفحه کلید Magic Apple است.

سامسونگ و معرفی صفحه کلید بی سیم جدید

مانند برخی دیگر از صفحه کلیدها و ماوس های بلوتوث ، Samsung Smart Keyboard Trio 500 می تواند سه اتصال را ذخیره کند ، بنابراین هر بار که می خواهید دستگاه را تعویض کنید نیازی به تعمیر نیست. سامسونگ همچنین سه کلید میانبر (عملکرد ثانویه در کلیدهای F1 ، F2 و F3) اضافه کرده است که با فشار دادن آنها می توان برنامه خاصی را باز کرد. عملکردهای میانبر فقط در تلفن های هوشمند و تبلت های Galaxy با One UI 3.1 از مارس 2021 به روز شده کار می کنند. در آخر ، کلید F12 می تواند با یک کلیک حالت DeX را شروع کند.

سامسونگ مشخصات بسیاری را برای Smart Keyboard Trio 500 به اشتراک نگذاشته است ، با این تفاوت که وزن آن 412.3 گرم ، استفاده از بلوتوث 5.0 و ابعاد 280.4 12 127.4 15 15.4 میلی متر (WxHxD) است. صفحه کلید بی سیم همچنین به دو باتری قلمی AAA نیاز دارد – متأسفانه در اینجا هیچ سلول باتری قابل شارژ نیست.

هفته آینده ، سامسونگ رویداد دیگری را برای Galaxy Unpacked برگزار می کند که در آن قصد دارد از “قدرتمندترین دستگاه Galaxy” تاکنون رونمایی کند. ما انتظار داریم که این شرکت چند لپ تاپ و احتمالاً یک تبلت جدید روی ما بیاندازد ، اما همچنین ممکن است در این رویداد شاهد عرضه چند لوازم جانبی جدید مانند صفحه کلید جدید باشیم. البته تا هفته آینده مطمئناً نمی‌دانیم ، اما از زمانی که سامسونگ قبلاً لیست این صفحه کلید را در چند بازار شروع کرده است ، صبر نمی کنیم.

بیشتر بخوانید  Galaxy S20 FE و دریافت آپدیت امنیتی ژوئن

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و معرفی صفحه کلید بی سیم جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *