اگر قصد ثبت برند به صورت فوری را دارید همین حالا این مقاله را مطالعه کنید

اگر قصد ثبت برند به صورت فوری را دارید همین حالا این مقاله را مطالعه کنید

ثبت برند فوری از روش های ثبت برند به شمار می آید. برند یا علامت تجاری نوعی تبلیغ برای معرفی یک محصول و کالای خاص به شمار میرود. مردم با کسب رضایتمندی از خرید یک کالا می توانند نسبت به آن برند اطمینان خاطر کسب کنند و در نتیجه برای دفعات بعد نیز اقدام به خرید آن محصول نمایند. صاحبان برند برای ثبت لوگو یا علامت تجاری خود نیاز به سپری کردن مراحلی دارند که بنابر اقتضای زمان گاهی این فرایند ثبت کردن باید به طور سربع اتفاق بیفتد. در این مقاله، به طور کامل اطلاعات جامعی در باره ثبت برند فوری در اختیار خوانندگان محترم قرار می گیرد.

توصیه می شود متقاضیان ثبت برند فوری، قبل از هرگونه اقدامی در راستای ثبت برند فوری، ابتدا این مقاله را به طور دقیق مطالعه کنند و سپس در جهت ثبت برند فوری گام بردارند

مراحل ثبت برند فوری

باید گفت: شخص متقاضی، در راستای ثبت قانونی برند در شهر های مختلف مثل ثبت برند در تهران می بایست مراحلی را به ترتیب پشت سر بگذارد

1.اولین کاری که در جهت ثبت برند باید انجام داد، انتخاب یک نام تجاری مناسب است که در عین جالب و جدید بودن، نشان دهنده فعالیت انجام شده نیز باشد. هر چه که خلاقیت و ابتکار بیشتری در انتخاب نام برند به کار برده شود، نظرات بیشتری را به خود جلب می کند و باعث می شود که افراد جامعه نسبت به خرید آن تمایل بیشتری بیابند.

2.شخص متقاضی ثبت برند فوری، باید کلیه استعلامات مربوط به ثبت برند را جمع آوری نماید و در هنگام ثبت برند به همراه داشته باشد.

3.یکی دیگر از ملزومات ثبت برند فوری، آماده کردن مدارک و مستندات هویتی و شخصی مانند کپی شناسنامه و کارت ملی است .

4.در اینجا نوبت به ثبت نام الکترونیکی می رسد. متقاضی ثبت برند فوری باید به سامانه مالکیت معنوی رجوع نماید و فرم های مربوطه را پر کرده و ثبت نام اولیه را تکمیل کند.

5.در مرحله پنجم، مراجعه به دفتر خانه اسناد رسمی ضرورت می یابد. متقاضی ثبت برند فوری با مراجعه به این دفتر خانه، حساب کاربری خود را تایید می نماید.

6.در مرحله ششم، اقدام به تنظیم کردن اظهار نامه الکترونیکی، اقدامی است که شخص متقاضی ثبت برند فوری الزاما می بایست آن را انجام دهد.

7.این مرحله، نیازمند مراجعه حضوری می باشد. به این ترتیب که شخص متقاضی ثبت برند به طور فیزیکی در اداره مالکیت معنوی، حضور می یابد و علاوه بر تشکیل پرونده فیزیکی، ملزم به پرداخت هزینه های مربوطه می شود. این هزینه ها در قبال انتشار آگهی در روزنامه رسمی می باشد.

اگر قصد ثبت برند به صورت فوری را دارید همین حالا این مقاله را مطالعه کنید

مدت زمان مورد نیاز برای ثبت برند فوری

با توجه به اینکه فرم ها و مستنداتی که شما برای اداره مالکیت ارسال می کنید باید مورد بررسی قرار گیرند، وقفه ای در جریان ثبت برند در تبریز و سایر شهر ها به صورت فوری روی می دهد. برای مثال فرم اظهار نامه ای که در زمان ثبت نام تحویل داده اید می بایست توسط سه نفر از کارشناسان اداره مورد بررسی قرار گیرد ومورد تایید قرار گیرد. با توجه به اینکه ممکن است چندین پرونده مربوط به ثبت برند قبل از شما تحویل داده شده باشد، باید منتظر باشید تا نوبت به شما برسد، به این ترتیب یک وقفه زمانی در جریان ثبت برند فوری اتفاق می افتد و این فرایند با تاخیرانجام می پذیرد.

برند های ثبت شده فوری تا چند مدت دارای اعتبار می باشند؟

نکته مشترک درباره ثبت برند و ثبت شرکت در تهران و … چه بصورت عادی و چه بصورت ثبت فوری این است که مدت زمان تعریف شده برای اعتبار برند ثبت شده، ۱۰ سال می باشد و پس از سپری شدن این مدت زمان الزاما باید آن را تمدید کرد. نکته قابل ذکر این است که مرجع مورد نظر برای ثبت برندها، مدت زمانی حدود ۶ ماه را برای فعالیت های مربوط به تمدید ثبت برند، مقرر کرده است و تمامی اقدامات مربوطه باید ظرف این ۶ ماه انجام گیرد.

هزینه ثبت برند فوری

  • هزینه های مربوط به آگهی روزنامه رسمی
  • هزینه های مربوط به حق الثبت
  • هزینه مربوط به دستمزد وکیل
  • هرینه های مربوط به تعداد طبقات در خواست

اگر قصد ثبت برند به صورت فوری را دارید همین حالا این مقاله را مطالعه کنید

نتیجه گیری

تمامی مراحل ثبت برند فوری که در بالا ذکر شد مربوط به زمانی است که شخص متقاضی، به طور مستقیم اقدام به انجام مراحل مربوطه می نماید. در صورتی که انجام فرایند ثبت برند فوری را به موساست ثبتی وا گذاری نماید، نیازی به پیگیری های پی در پی نیست و تمامی مراحل ثبت برند فوری توسط موسسات ثبتی انجام می شود.

یکی از همین شرکت ها ،شرکت مدیران ثبت است که فعالیت خود را در زمینه ثبت برند و ثبت شرکت در داخل و خارج از کشور انجام می دهد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مدیران ثبت:modiransabt.com در ارتباط باشید.ثبت برند برای جلب اعتماد مشتریان و هم چنین قانونی بودن کسب و کار بسیار اهمیت دارد پس به این نکته توجه داشته باشید که چه به صورت عادی و چه به صورت فوری اگر برندی دارید حتما ثبت برند انجام داده و کسب و کار خود را توسعه دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اگر قصد ثبت برند به صورت فوری را دارید همین حالا این مقاله را مطالعه کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *