اموجی توئیت از ترفندهای جدید و بامزه Google

اگر در توئیتر (Twitter) حساب کاربری داشته باشید، اخیرا متوجه یک ترفند جالب پیاده شده توسط Google خواهید شد. به طوریکه اگر شما یک اموجی یا شکلک را در Google توئیت کنید، آن نتایج محلی جستجو شده را در اختیارتان خواهد گذاشت. Google یک ترفند جدید مختص توئیتری ها انتشار کرده است. هم اکنون برای آزمایش آن یک اموجی توئیت کنید. البته توئیت کردنتان باید مطابق با الگوی emoji @Google باشد. بدین ترتیب، حساب کاربری توئیترتان با یک GIF (عکس متحرک) بامزه، نتایج جستجو شده در محل پیرامونتان را پاسخ داده و در اختیارتان خواهد گذاشت.

امروزه ما با شکلک ها رابطه برقرار می کنیم. بنابراین، بیایید با شکلک ها با همدیگر صحبت کنیم. به طور مثال، بیایید شکلک همبرگر را توئیت کنیم. و از الگوی Google@شکلک همبرگر پیروی کنید. در این موقع شما نتایج جستجو شده برگرفروشی ها را در پیرامونتان خواهید دید. دیدید که سخت نیست؟ تازه جالب هم هست!

به گفته Mashable، شرکت Google ادعا کرده است بیشتر از 200 شکلک مختلف را پوشش داده است تا شما با محل های مرتبط با آن ها در اطرافتان آشنا شوید. بیشتر این شکلک ها مرتبط با تغذیه هستند.

به هر حال به نظر رسیده است که Google یک ترفند سرگرم کننده با مشارکت شکلک ها در اختیار کاربران گذاشته است. و به زودی این مشارکت را در گستره بیشتری از شکلک ها نامحدود خواهد کرد. به طوریکه اگر شکلک دیگری را هم توئیت کنید یک پاسخ خنده دار و بانمک دریافت خواهید کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اموجی توئیت از ترفندهای جدید و بامزه Google

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *