اکانت های ناخواسته سروش مورد بررسی قرار خواهند گرفت

سروش

شایعاتی درباره ی ساخت اکانت در برنامه ی سروش برای افرادی که خواستار استفاده از این برنامه نبودند , منتشر شده بود. بر اساس این شایعات شبکه ی مجازی سروش بدون اجازه ی کاربران برای افراد اکانت می ساخت. به دلیل حجم بالای اعتراضات , وزیر ارتباطات , موضوع را به مرکز ملی فضای مجازی اطلاع داده و مدارک و شواهد را برای پیگیری به این سازمان ارسال کرد.

اما در طی یک مقاله , مرکز ملی فضای مجازی کشور بیان کرده است هنوز هیچ مدرک موثقی مبنی بر این که برنامه ی سروش اکانت هایی را بدون اجازه می سازد , ارائه نشده و هیچ اتهامی در این باره قابل قبول نیست و اگر چنین مدارک و مستنداتی وجود داشت , این سازمان خیلی جدی مسئله را پیگیری می کرد. این موضوع در حالی است که سایر مسئولین و وزیر ارتباطات این موضوع را پذیرفته اند.

سروش

مدیر پیام رسان سروش , پس از شنیدن این شایعات اعلام کرد که همه می دانند ساخت اکانت از نظر فنی کاری غیر ممکن است و حتی اگر چنین چیزی ممکن بود , سروش به حدی کاربر دارد که هیچ نیازی به ساخت اکانت های فیک و تقلبی ندارد. وی این شایعات را تبلیغات منفی برای کاهش اعتبار پیام رسان داخلی دانست چرا که در صورت عدم رضایت کاربر , به هیچ روشی , نمی توان پیامک احراز هویت را دریافت کرده و سایر مراحل را طی کرد.

هر چند که مدیر عامل سروش ادعا کرده است از افرادی که چنین شایعاتی را در فضای مجازی منتشر می کنند شکایت خواهد کرد , اما باید بگوییم که ماجرای اکانت های جعلی کمی پیچیده تر است و افراد زیادی به این موضوع اعتراض کرده اند. با توجه به این شرایط سازمان ها و نهاد های بالا تری مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفته اند , چرا که دسترسی یک پیام رسان به اطلاعات شخصی و گوشی افراد امری بسیار خطرناک است.

در حال حاضر هیچ خبری از نتیجه ی اصلی اعلام نشده و ما همچنان باید منتظر بمانیم تا درست بودن و یا نادرست بودن این ادعا اثبات شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تله‌ پادو پیام‌ رسان ای متفاوت (Telepado)

نظرات در مورد : اکانت های ناخواسته سروش مورد بررسی قرار خواهند گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *