اپل پرفروش ترین برند گوشی در سه ماهه سوم 2022

اپل پرفروش ترین برند گوشی در سه ماهه سوم 2022

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که اپل ظاهراً در بخش درآمد جهانی گوشی‌های هوشمند امسال تسلط دارد. این شرکت پیشتاز بزرگی نسبت به رقابت خود شد، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

بر اساس گزارش Counterpoint Research، غول کوپرتینویی توانسته است تاج و تخت را حفظ کند و حتی توانسته است سهم درآمد خود را در بازار جهانی گوشی های هوشمند افزایش دهد، علیرغم اینکه فروش کلی گوشی های هوشمند با کاهش 3 درصدی در سال نسبت به سال گذشته مواجه شده است. در این مدت، 12 درصد کاهش در محموله‌ها وجود داشت، اما میانگین قیمت فروش (ASP) 10 درصد افزایش داشت.

در مجموع فروش، تلفن های 5G تا 46 درصد از محموله ها را در سه ماهه به خود اختصاص دادند که نشان دهنده یک رکورد جدید است. در سه ماهه سوم سال جاری، اپل با سهم 42 درصدی از درآمد جهانی گوشی های هوشمند پیشتاز شد. قابل ذکر است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها 37.1 درصد افزایش داشته است. در بازه زمانی ژوئیه و سپتامبر 2022، آیفون 14، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس این برند شاهد فروش بالایی بودند.

عرضه آیفون 14 پلاس تا هفته اول اکتبر 2022 آغاز نشد. در حالی که اپل پیشتاز بود، سامسونگ کره جنوبی با 18.3 درصد درآمد در جایگاه دوم قرار گرفت. شیائومی با 8.3 درصد سهم در جایگاه سوم قرار گرفت و اوپو و ویوو به ترتیب 6 و 5 درصد سهم را به خود اختصاص دادند. بنابراین سری آیفون 14 به وضوح در بازار عملکرد خوبی دارد.

اپل همیشه سابقه درخشانی در فروش گوشی داشته و این نتایج عجیب نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عدم حضور فست شارژ در جعبه آیفون های 2018

نظرات در مورد : اپل پرفروش ترین برند گوشی در سه ماهه سوم 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *