تاریخ عرضه گوشی iQOO 11s مشخص شد

تاریخ عرضه گوشی iQOO 11s مشخص شد

انتظار می رود iQOO زیربرند Vivo یک دستگاه جدید به سری 11 به نام iQOO 11s اضافه کند. مشخصات کلیدی دستگاه قبلا فاش شده است. در حال حاضر، یک منبع آگاه در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo تاریخ عرضه iQOO 11s را اعلام کرده است.

طبق گفته‌های Panda is Bald، گوشی iQOO 11s قرار است از 8 جولای برای خرید در چین در دسترس قرار گیرد. با این حال، مشخص نیست که آیا این دستگاه چند روز زودتر عرضه خواهد شد یا به طور خاص در آن تاریخ. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد عرضه آن در بازارهای بین المللی وجود ندارد.

بر اساس گزارش‌های دی سی اس، iQOO 11s به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار با تاکید بر قابلیت‌های عملکرد بالا و قابلیت‌های شارژ سریع شناخته خواهد شد. شایعه شده که دارای یک نسخه اورکلاک شده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است که از فرآیند 4 نانومتری در ساخت آن استفاده شده و فرکانس هسته بالاتری را ارائه می دهد. گمانه زنی های اولیه حاکی از آن بوده که این دستگاه ممکن است به جای چیپ Dimensity 9200+ با پردازنده کوالکام عرضه شود. در حالی که ظرفیت باتری مشخص نشده، انتظار داریم که از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می رود iQOO 11S صفحه نمایش E6 AMOLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی چشمگیر 144 هرتز را حفظ کند. علاوه بر این، شایعه شده که دارای همان دوربین عقب اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سیستم تصویربرداری V2 ISP است.

در اخباری مرتبط آیکیو در تلاش است تا محصولات خود را به بهترین مشخصات مجهز سازد تا در کنار رقبایی از برند سامسونگ، شیائومی و برخی دیگر بتواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

بر این اساس، 11S شایعه شده ممکن است بسیار شبیه به محصولات اخیر باشد، اما عملکردی شبیه به پرچمدار سری S23 با وجود چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد داشت. این چیپ فرکانس 3.3 گیگاهرتزی داشته و برای نخستین بار چنین چیپی به جز گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ را قدرت می بخشد.

این گوشی دارای همان نمایشگر 11 پرو بوده که شامل نرخ نوسازی 144 هرتز شده و شدت روشنایی 1800 نیتی را در کنار نمایشگر پیشرو LTPO4 E6  ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات و طراحی گوشی iQOO Z6 Pro 5G

پس از آن، “11S” ممکن است به دوربین اصلی عقب 50 مگاپیکسلی تقویت‌شده با ISP Vivo V2 از مدل Pro قبلی مجهز شود. با این وجود، اگر واقعاً به زودی از مرحله نمونه اولیه فراتر رود، همانطور که افشاگر مطرح Digital Chat Station نشان می دهد، ممکن است با فناوری شارژ سیمی 200 واتی پیشرو در کلاس iQOO عرضه شود، که در مقایسه با سرعت بالای 45 وات سامسونگ اس 23 اولترا بسیار بالاتر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ عرضه گوشی iQOO 11s مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *