تاریخ معرفی گوشی ROG Phone 6D ایسوس مشخص شد

تاریخ معرفی گوشی ROG Phone 6D ایسوس مشخص شد

تاریخ رونمایی جهانی گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate اعلام شد. در 19 سپتامبر برای اولین بار شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود. این سومین نسخه از سری ROG Phone 6 خواهد بود که از یک مدل معمولی و پرو تشکیل شده است. این برند تایوانی نیز چیپست موجود در محصول آینده را تایید کرده است.

گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate اولین تلفن هوشمند گیمینگ خواهد بود که از پردازنده پرچمدار مدیاتک Dimensity 9000+ قدرت می گیرد. اکثر گوشی های گیمینگ موجود در بازار به چیپست های اسنپدراگون مجهز هستند. دستگاه آینده همچنین در وب سایت بنچمارک AnTuTu مشاهده شد. امتیاز 11,46,594 را به دست آورد که گفته می شود 2-3 درصد بیشتر از نسخه Pro مجهز به اسنپدراگون 8+ Gen 1 است. از 11,46,594 امتیاز، 2,91,317 امتیاز مربوط به CPU است در حالی که باقی امتیازات مربوط به پردازنده است. برای تست GPU، MEM و UX هستند. لیست وب سایت گواهینامه 3C گوشی ROG Phone 6D نشان می دهد که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند.

انتظار می رود که ROG Phone 6D به غیر از یک پردازنده متفاوت، مشخصات دیگری را نسبت به همتایان Snapdragon خود حفظ کند. این شامل صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 168 هرتزی و پنلAMOLED، دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 اصلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی می شود.

هنگامی که ماه آینده معرفیشود، جزئیات بیشتری در مورد قیمت و در دسترس بودن ROG Phone 6D مشخص می شود. شرکت ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گیمینگ و غیر گیمینگ خود را معرفی می کند. بنابراین جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی ایسوس ROG Phone 7D

نظرات در مورد : تاریخ معرفی گوشی ROG Phone 6D ایسوس مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *