اپل واچ سلولار رکورد فروش را شکست!

اپل واچ

فروش بیش از  هشت صد هزار دستگاه اپل واچ مدل سلولار توسط شرکت اپل در طی سه ماهه سوم سال جاری صورت پذیرفت. مؤسسه تحلیل گر کانالیز (Canals) آخرین اطلاعات را در مورد بازار گجت های پوشیدنی در یک سوم آخر سال جاری ارائه نمود.

بر اساس گزارشات موجود در این بازه ی زمانی، شرکت بزرگ اپل با فروش سه و نه دهم میلیون دستگاه اپل واچ موفق شد بیش ترین میزان فروش را به خودش اختصاص دهد. موسسه ی نام برده تخمین زده است که با وجود عرضه ی محدود شده ی ساعت های مچی اپل سلولار نسل سوم در این مدت زمان این شرکت موفق شه هشت صد هزار دستگاه از این گجت را بفروشدکه از LTE نیز پشتیبانی می کردند.

در این مدت زمان این کمپانی بزرگ حدود ۲۳ درصد از بازار دست بند های پوشیدنی را به خودش اختصاص داده است، پس از این کمپانی کمپانی شیائومی با فروش بیش از سه و شش دهم میلیون اسمارت واچ ارزان قیمت Mi Band 2 سهمی ۲۱ درصدی از این بازار را دارد و همچنین Firltbit مقام سوم را به کسب کرده است.

به‌طور کلی طی یک سوم آخر سال حاری،  17.3 میلیون دستگاه ساعت هوشمند فروخته شده است  که 2 درصد کاهش را نسبت به سال قبلی داشته است. در این بازه ی زمانی میزان فروش گوشی‌ های هوشمند بالا بود. اخیرا کمپانی اپل با معرفی اپل واچ جدید خود محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کرد و بسیاری از طرفداران این کمپانی علاقه ی زیادی به خرید این گجت پوشیدنی نشان دادند و اکنون باعث شد نسبت به سایر گجت ها در فروش برتری داشته باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پتنت بند هوشمند برای اپل واچ

نظرات در مورد : اپل واچ سلولار رکورد فروش را شکست!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *