اپل ، هوم پاد خود را در سال 2018 ارائه خواهد داد

اپل

بنا به گفته های شرکت بزرگ اپل , زمان عرضه هوم پاد به تاخیر افتاده و تا سال 2018 طول خواهد کشید. این شرکت اعلام کرده علت این تاخیر ارائه یک محصول با کیفیت و عالی می باشد. وب‌سایت Techcrunch نیز اعلام کرد شرکت اپل برای تولید این محصول به زمان بیشتری نیاز دارد. در بیانیه ای که در این وب سایت چاپ شد شرکت اپل بیان کرد : ما برای ارائه این محصول و تجربه آن توسط کاربران خود بسیار هیجان زده هستیم , اما نمی توانیم برای اینکه این محصول سریع تر در اختیار افراد قرار گیرد کیفیت آن را در نظر نگرفته و فقط سعی کنیم هر چه سریع تر آن را عرضه نماییم.

با تلاش های شرکت , امیدواریم هوم پاد در اوایل 2018 در اختیار مردم کشور هایی از جمله ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا قرار گیرد. این محصول در نمایشگاه WWDC که در شهر سن‌خوزه برگزار شد , معرفی گردید.

اپلارتقا سیستم صوتی ( Siri ) و امتحان کامل آن تا قبل از عرضه , یکی از دلایل بد قولی اپل و به تاخیر افتادن این محصول همین امر می باشد. در حال حاصر siri تنها روش برای استفاده و کنترل هوم پاد است که البته گاهی به خوبی عمل نکرده و در برخی موارد نمی تواند دستورات کاربران را به درستی تشخیص داده و آن ها را اجرا کند. از قرار معلوم اپل قصد ندارد این بار با ارائه یک محصول ناقص باعث نارضایتی کاربران خود شود.

اپل هم اکنون بسیار محتاط رفتار کرده و قصد ایجاد نارضایتی در طرفداران خود را ندارد و سعی در افزایش میزان رضایت طرفداران و جذب کاربران جدید دارد، زیرا با اتفاقاتی که بر سر گوشی های پرچمدار این کمپانی افتاد، بسیاری از کاربران خود را ناراضی کرده و تعداد زیادی از طرفداران خود را از دست داد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فناوری شارژ بی سیم معکوس در راه آیفون

نظرات در مورد : اپل ، هوم پاد خود را در سال 2018 ارائه خواهد داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *