اپل موزیک کلاسیک می شود

اپل موزیک کلاسیک می شود

Apple Music یک سرویس پخش موسیقی محبوب است که در سال 2015 توسط Apple Inc راه اندازی شد. این سرویس به کاربران امکان دسترسی به میلیون ها آهنگ، لیست پخش و موزیک ویدیو را می دهد که همه در صورت تقاضا در دسترس هستند. کاربران همچنین می‌توانند به ایستگاه‌های رادیویی زنده، فهرست‌های پخش انتخاب‌شده و محتوای انحصاری هنرمندان مورد علاقه خود گوش دهند. این سرویس در دستگاه‌های مختلف از جمله آیفون، آی‌پد، مک، اپل واچ و اپل تی‌وی در دسترس است و نیاز به هزینه اشتراک ماهانه دارد. جدیدترین افزوده شده این شرکت به خانواده Apple Music قطعا جالب است، با ورود این سرویس به قلمرو موسیقی کلاسیک.

در حالی که شباهت های زیادی با سرویس موجود اپل دارد، مانند پخش جریانی با کیفیت بالا تا فرمت های بدون اتلاف 192 کیلوهرتز/24 بیت، محتوای انحصاری، گزینه های جستجوی جامع و چیدمان رابط کاربری اپل، اما به سبک های موسیقی مانند سبک های یوهان سباستین اختصاص دارد. باخ و یوهانس برامس. این برنامه قرار است اواخر این ماه راه اندازی شود و دانلود رایگان خواهد بود، اما برای استفاده به اشتراک Apple Music (به جز Voice Plan) نیاز دارد. این به طور انحصاری در iOS (15.4 یا جدیدتر) در دسترس خواهد بود. نسخه اندروید به زودی در دسترس خواهد بود.

شایان ذکر است که حرکت اپل برای راه‌اندازی Music Classical ممکن است پاسخی استراتژیک به معرفی اخیر Spotify در تعمیرات اساسی UI خود باشد. فید Home و «تجربه» جدید، که در کنفرانس Stream On رونمایی شد، دارای تعداد بیشتری پیش‌نمایش، میان‌برها و موارد فید پسند کشف، همراه با توصیه‌هایی است که همگی در حالت عمودی هستند. در حالی که Spotify هنوز تایید نکرده است که چه زمانی این رابط کاربری جدید برای کاربران Premium و Free در سراسر جهان عرضه می شود، انتظار می رود که به زودی نیز منتشر شود. این شرکت همچنین اخیراً به‌روزرسانی دکمه پلاس خود را منتشر کرده است که جایگزین دکمه قلب است که در اصل در نسخه قدیمی Spotify وجود داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن چیپست M2 Max در Geekbench

نظرات در مورد : اپل موزیک کلاسیک می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *