گلکسی اس 23 ارزان تر از گلکسی اس 22

گلکسی اس 23 ارزان تر از گلکسی اس 22

سری S23 مانند روش معمول آنها برای انجام کارها شامل سه مدل خواهد بود. سامسونگ S23، S23 plus و S23 Ultra. سامسونگ هنوز سری S23 را تایید نکرده است که همه ما انتظار داریم اوایل سال آینده عرضه شود. با این حال، ما شاهد لو رفتن و رندرهای آنلاین زیادی بوده ایم.

شایعات حاکی از آن است که شرکت فناوری کره جنوبی به دنبال راه هایی برای کاهش قیمت مدل پایه Galaxy S23 است. در سال های اخیر تقریباً همه چیز افزایش قیمت داشته است. بنابراین سامسونگ چگونه قصد کاهش قیمت مدل پایه گلکسی S23 را دارد؟

یک کارشناس اطلاعات ادعا می کند که سامسونگ برخی از ویژگی های خود را حذف می کند یا برخی از قطعات را کاهش می دهد. یکی از اجزایی که احتمالاً کاهش می یابد، موتور ویبره است. ممکن است سامسونگ در نسخه وانیلی سری S23 از یک موتور بازخورد لمسی سطح پایین استفاده کند.

کاهش قابل توجه دیگر ممکن است صفحه نمایش باشد. همانطور که سامسونگ ممکن است کیفیت صفحه نمایش را حفظ کند، S23 ممکن است حاشیه های بزرگتری نسبت به آنچه در S22 دیدیم داشته باشد. با این کار سامسونگ می تواند دستگاه را با قیمت ارزان تری نسبت به مدل قبلی خود بفروشد.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این استراتژی کاهش قیمت ممکن است در کل خط تولید S23 گسترش یابد. اما این شایعات به اندازه آنچه در مدل پایه داریم روشن نیست. این سازنده گوشی های هوشمند ممکن است مانند سری S22 در فوریه سال آینده از سری S23 رونمایی کند. نشت‌ها نشان می‌دهند که گوشی‌های هوشمند آینده ممکن است با چهار گزینه رنگ مختلف عرضه شوند. گزینه های رنگ بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن.

سامسونگ S23 احتمالاً از نسل بعدی چیپ کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند. همچنین دارای بسته باتری 3900 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. سامسونگ همچنین ممکن است صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس را در این مدل جدید حفظ کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصویر رندر جدید و آشکار شدن طراحی Galaxy A13 سامسونگ

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 ارزان تر از گلکسی اس 22

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *