اپل و مشکلات آن در آی مسیج (iMessage)

شرکت اپل که مدتی است به خاطر استقبال کم از آیفون 8 در تلاطم افتاده حال با مشکلی دیگر در اپلیکیشن آی مسیج (iMessage) روبرو شده است. متخصصان این شرکت علت این مشکل را اختلال در سیستم عامل مک شناسایی کرده اند. به دلیل وجود اختلالات جزئی در سیستم عامل مک به نام  OS High Sierra برخی از کاربران مک به هنگام دریافت پیام در این اپلیکیشن و یا ارسال پیام های کوتاه متنی دچار مشکل می شوند.

یکی از کاربران فعال لپ تاپ های مک بوک در صفحه رسمی انجمن سایت اپل , مشکل خود را این گونه توضیح داد:

فقط در صورتی که به صورت دستی دکمه Home را فشار می دهم می توانم ببینم آیا پیامی برای من ارسال شده است یا نه , در صورتی که وقتی مک را غیر فعال می کنم , مشکل بر طرف شده و در ارسال و دریافت پیام مشکلی ندارم.

آی مسیج (iMessage) در حال حاضر تنها را حل برای کاربران عدم استفاده و غیر فعال کردن آی مسیج و محدود کردن استفاده از OS High Sierra   می باشد. با ریست کردن آی مسیج و ارسال پیام از طریق Mac این مشکل به صورت موقتی حل می گردد.

برخی این مشکل مک را به دلیل همگام سازی اپل با آیکلود برای ارسال پیام می دانند. این امر به کاربران این امکان را می دهد که به صورت هم زمان پیامی را در هر دو اپلیکیشن آیکلود و آی مسیج حذف و ارسال کنند. یعنی با حذف پیامی از آیکلود، به طور خودکار پیام از آی مسیج نیز حذف می شود. اصرار و اعتراض فراوان کاربران , اپل را مجبور به رفع این مشکل کرده است. اما تا کنون این شرکت بزرگ و پر طرفدار اقدامی برای حل این موضوع انجام نداده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاهش سرعت آیفون برای عمر بیشتر باطری آن!

نظرات در مورد : اپل و مشکلات آن در آی مسیج (iMessage)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *