اپل توسعه گوشی تاشو را موقتا متوقف کرد

طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی دسته جدیدی از محصولات است، گوشی‌های هوشمند و/یا تبلت‌های تاشو. این نشان می دهد که غول فناوری کوپرتینویی در حال آماده شدن برای رقابت با همتایان اندرویدی خود در این بخش است که اخیرا شاهد رقابت فزاینده ای با برندهای جدیدتر وارد بازار شده بوده است.

اپل هنوز به طور رسمی ورود خود را به این بخش اعلام نکرده و گزارش های قبلی در مورد این موضوع نیز حاکی از آن است که این شرکت هنوز در مرحله تحقیق و توسعه بوده و آماده نیست به زودی چیزی را معرفی کند. با این حال، اکنون ظاهراً این شرکت در این روند با مشکل مواجه شده است. کاربر ویبو Fixed Digital Focus در پستی ادعا می کند که اپل چندین گوشی هوشمند تاشو را از برندهای رقیب برای برچیدن خریداری کرده و در حال “سرعت بخشیدن به روند تحقیق و توسعه” است.

کارشناس اطلاعات افزود که این پروژه اکنون به دلیل آزمایش صفحه نمایش که نتایج رضایت بخشی ارائه نمی دهد متوقف شده است. از آنجایی که نمایشگر یکی از جنبه‌های اصلی یک دستگاه تاشو است، این احتمالاً جدول زمانی عرضه محصول تاشو را افزایش می‌دهد. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که اپل اولین دستگاه تاشو خود را در برنامه‌های تولید انبوه این شرکت برای سال‌های 2024 یا 2025 ندارد و ممکن است آن را تا سال 2026 یا 2027 روانه بازار کند.

افشای قبلی همچنین نشان می‌دهد که اپل در حال کار بر روی نمونه‌های اولیه حداقل دو نوع تاشو است. مدل‌های آیفون تاشو که می‌توان انتظار داشت با گوشی‌های Galaxy Z Flip سامسونگ رقابت کنند. مدل های تاشوی فلیپ مجهز به نمایشگرهای داخلی هستند که به صورت افقی جمع می شوند.

همچنین گفته می شود اپل در حال توسعه یک گوشی هوشمند تاشو با صفحه نمایشی بین 7.6 تا 8.4 اینچ است که بزرگتر از نمایشگر هر گوشی هوشمند تاشوی موجود در بازار است. در این گزارش اشاره شده که این گوشی می تواند یک گوشی هوشمند تاشو یا تبلت باشد. این مدل شایعه شده همچنین جایگزین آی‌پد مینی می‌شود که در سال 2021 به‌روزرسانی شد و دارای یک پنل 8.3 اینچی Liquid Retina IPS LCD است.

بیشتر بخوانید  معنای M1 و Apple Silicon برای امنیت Mac چیست

اپل توسعه گوشی تاشو را موقتا متوقف کرد

در دیگر خبرها آخرین نسخه بتای iOS 17.4 اپل یک ارتقاء قابل توجه را برای کاربران Apple Cash معرفی می کند که امکان تولید شماره کارت مجازی را فراهم می سازد. اولین بار توسط 9to5Mac برجسته شده و توسط کاربران در Reddit مورد بحث قرار گرفت،

ویژگی جدید با تسهیل پرداخت ها در مکان هایی که Apple Pay پذیرفته نمی شود، یک محدودیت قابل توجه را برطرف می کند. این ویژگی در نسخه بتا ظاهر می شود، اگرچه ممکن است هنوز برای همه آزمایش کنندگان در دسترس نباشد. برای اینکه بفهمید جزو کاربران واجد شرایط هستید یا نه، می‌توانید به سادگی از برنامه Wallet دیدن کنید، کارت Apple Cash خود را انتخاب کنید و به دنبال گزینه‌ای برای ایجاد شماره کارت مجازی باشید.

این فرآیند ساده است و فقط چند مرحله را شامل می شود. پس از راه‌اندازی، کاربران می‌توانند با پیمایش در منوهای برنامه به جزئیات کارت مجازی خود از جمله شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است که Apple Cash شماره کارت مشخصی را برای تراکنش های Apple Pay حفظ می کند که از طریق یک مرحله اضافی در برنامه قابل دسترسی است.

به‌روزرسانی‌هایی مانند این، کاربرد Apple Cash را بسیار افزایش می‌دهد. در مورد آن فکر کنید، علی‌رغم پذیرش گسترده Apple Pay، فروشگاه های زیادی وجود دارد که در آنها گزینه ای نیست. اکنون، با امکان استفاده از شماره کارت مجازی، Apple Cash همه کاره تر شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا از ناراحتی ها و هزینه های مربوط به انتقال وجه به حساب بانکی برای خریدهای غیر Apple Pay عبور کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل توسعه گوشی تاشو را موقتا متوقف کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *