اپل باری دیگر به توییتر تبلیغ می دهد

اپل باری دیگر به توییتر تبلیغ می دهد

اپل ظاهراً به توییتر بازگشته و دوباره شروع به تبلیغات در وب سایت میکروبلاگینگ کرده است. این شرکت تقریباً به طور کامل تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کرده بود، اما اکنون تلاش های بازاریابی خود را در توییتر بازگشته است.

این خبر از خود ایلان ماسک (از طریق 9To5Mac) به دست می‌آید که قبلاً در شرکت به دلیل اینکه «اکثراً تبلیغات در توییتر را متوقف می‌کرد» دست به کار شده بود. اما اکنون، غول کوپرتینویی تبلیغات خود را به طور کامل در توییتر از سر گرفته است. در حال حاضر، سازنده آیفون هنوز ادعای ماسک مبنی بر پایان دادن به تبلیغات در توییتر را تایید نکرده است. علاوه بر این، هرگز هیچ نشانه ای مبنی بر کاهش سرعت تبلیغات اپل در وب سایت رسانه های اجتماعی به دلیل تسلط ماسک در توییتر وجود نداشته است.

اخیرا، ایلان برای ملاقات با تیم کوک نیز از پارک اپل بازدید کرده بود. ظاهراً جلسه بسیار خوب پیش رفت و ماسک اظهار داشت که کوک هرگز قصد حذف توییتر از اپ استور را نداشت. ماسک تایید کرده بود که اپل بار دیگر در جریان رویداد فضایی توییتر خود افزایش تبلیغات خود را در توییتر آغاز کرده است. او اظهار داشت که این یک رابطه مهم برای این شرکت است زیرا اپل بزرگترین مشتری تبلیغاتی توییتر است و همین امر باعث می‌شود که سایر مشتریان مخارج خود را متوقف کنند.

ایلان ماسک اظهار داشت که این برند “تقریباً 131600 دلار برای تبلیغات توییتر بین 10 تا 16 نوامبر خرج کرده است که از 220800 دلار بین 16 تا 22 اکتبر، هفته قبل از بستن توییتر ماسک کاهش یافته است.” متأسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرده است یا خیر، اما کمپین های تبلیغاتی همیشه از یک جدول زمانی دقیق پیروی نمی کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با آپدیت iOS 17.3، آیفون شما به بدترین کابوس دزدان تبدیل می شود

نظرات در مورد : اپل باری دیگر به توییتر تبلیغ می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *