آشکار شدن مشخصات دوربین گوشی Galaxy A54 سامسونگ

آشکار شدن مشخصات دوربین گوشی Galaxy A54 سامسونگ

در اوایل این هفته، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام سامسونگ Galaxy M54 است. جذابیت اصلی این محصول آینده این است که احتمالاً دارای چیپست اسنپدراگون 888 است، چیپست پرچمدار کوالکام از دو نسل قبل.

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که جزئیاتی را در مورد گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A54 فاش می کند. سری گلکسی A نان و کره سامسونگ در میان رده ها بوده است زیرا برخی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این برند را به خود اختصاص داده است. بنابراین، بیایید ببینیم گلکسی A54 چه چیزی می تواند برای ما داشته باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، تغییراتی در باتری و دوربین گلکسی A54 نسبت به نسل فعلی اعمال خواهد شد. A54 به جای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی در A53، از یک باتری با ظرفیت 4905 میلی آمپر ساعت بهره می برد. گلکسی A53 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، بنابراین می توان انتظار داشت ظرفیت تبلیغ شده A54 5100 میلی آمپر ساعت باشد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که این دستگاه این بار از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره نخواهد برد. در عوض، گلکسی A54 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی با یک واحد 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. گفته می شود که سامسونگ از شر سنسور عمق در دستگاه های سری A خلاص خواهد شد.

جزئیات مربوط به چیپست و نمایشگر هنوز در دست نیست، بنابراین بیایید نگاهی به برگه مشخصات گلکسی A53 بیندازیم تا ایده ای از انتظارات را داشته باشیم. سامسونگ Galaxy A53 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ SuperAMOLED Infinity-O است. دارای نرخ نوسازی 120 هرتز، 800 نیت روشنایی و سازگاری با محافظ راحتی چشم است. این گوشی هوشمند دارای پردازنده 5 نانومتری Exynos 1280 SoC با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی همچنین دارای پر رم پلاس است که به کاربران اجازه می دهد تا 8 گیگابایت رم مجازی اضافه کنند. دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و شارژ سریع 25 واتی را امکان پذیر می کند.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی OIS با دیافراگم f/1.8، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد.

بیشتر بخوانید  ۵ ویژگی گلکسی اس ۸ سامسوگ که آیفون ۸ فاقدشان خواهد بود!!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن مشخصات دوربین گوشی Galaxy A54 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *