اپلیکیشن ویرایش تصویر ( IOS ) + دانلود

اپلیکیشن ویرایش تصویر ( IOS ) : اپلیکیشن های ویرایش تصویر از جمله اپلیکیشن های هستند که کاربران بسیار به آنها علاقه دارند ، یکی از بهترین آنها  Enlight Photofoxمی باشد که در زمان کوتاهی توانسته است بین کاربران برای خود محبوبیت بدست بیاورد.  در ابتدا کاربران می توانستند با 5.99 دلار این اپلیکیشن را خریداری کنند اما هم اکنون شاهد قیمت آن با 3.99 دلار هستیم . خوشبختانه پس از اینکه Enlight 2 معرفی شد این امکان برای کاربران محیا شد که بتوانند برنامه را بدون پرداخت وجهی دریافت نمایند.

باید دقت داشته باشید که با وجود این تغییرات در قیمت ، این اپلیکیشن ویژگی های زیادی را همراه با نسخه اصلی داشته است. توسعه دهندگان این اپلکیشن می گویند که نسل دوم این اپلیکیشن از قابلیت و عملکرد ترکیب شده است . در نسخه جدید  لایه های به اپلیکیشن افزوده شده که کاربران قادرند با استفاده نمودن از آن چند تصویر را در یک فایل واحد قرار بدهند.

اپلیکیشن ویرایش تصویر ( IOS ) + دانلود اپلیکیشن ویرایش تصویر ( IOS )در این اپلیکیشن هر لایه به شکل جداگانه با ابزارهای ادیت عکس ویرایش می گردد و شما می توانید بر روی گوشی خود قدرت های ویرایشگری را داشته باشید که در رایانه خود در اختیار دارید .

اپلیکیشن Enlight Photofox یک Darkroom را داشته است ، در آن پنلی از کنترل های متفاوت برای کنتراست ، تنظیم تُن و جزیئات درون عکس نیز در دسترس می باشد.

این اپلیکیشن امکانات زیادی برای ویرایش عکس داشته است از جمله گرافیک ها ، فونت ها و تنظیمات پیش فرض نیز می باشد.

البته اگر کاربران به ابزارهای بیشتری نیاز داشته باشند می توانند با پرداخت درون برنامه ی از آنها استفاده کنند.

 اپلیکیشن ویرایش تصویر

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن ویرایش تصویر ( IOS ) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *