حساب های کاربری توسعه دهندگان با حساب های کاربری معمولی تفاوت خواهد داشت

حساب های کاربری توسعه دهندگان اینستاگرام

اساسا کاربران با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند، برخی به عنوان کاربران معمولی شناخته می شوند ولی برخی دیگر به عنوان کاربران حرفه ای و یا توسعه دهندگان فضای وب و دنیای اپلیکیشن ها به حساب می آیند. گویا اینستاگرام تصمیم دارد تا میان کاربران حرفه ای و آماتور تفاوت ایجاد نماید و برای آن ها حساب های کاربری متفاوتی ایجاد نماید.

حساب های کاربری توسعه دهندگان اینستاگرام

اساسا حساب‌ های کاربری مخصوص توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا و یا حساب‌ های کاربری Creator که در حال حاضر توسط گروهی از کاربران و یا بهتر است بگوییم توسعه دهندگان در حال آزمایش می باشد، کاربردها و ویژگی های بیشتری را در اختیار توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا قرار می دهد. از این دست قابلیت‌ ها می‌توان به دسترسی به اعداد و ارقام فالوها و آنفالوها، قابلیت فیلتر کردن دایرکت‌ ها از سوی تعدادی مشخصی از فالوورها به عنوان مثال، برندهای تجاری و یا دوستان اشاره داشت. همچنین، حساب‌ های کاربری مذکور به صاحبانشان این قابلیت را می‌ دهند که به روش‌ های متفاوت برقراری ارتباط و تماس سایرین با خود کنترل بالاتری داشته باشند.

حساب های کاربری توسعه دهندگان اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام با توسعه‌ ی ویژگی ها و قابلیت های جدید قصد دارد پلتفرم جذاب‌ تری برای ایجاد کنندگان محتوا، هنرمندان و توسعه دهندگان باشد و عملکرد بالاتری نسبت‌ به نرم افزارهای اسنپ‌ چت نداشته باشد. اینستاگرام هم اکنون نوعی از حساب‌ های کاربری مخصوص کسب‌و کارها و بیزینس را با قابلیت های بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌ دهد؛ قابلیت هایی نظیر افزودن برچسب قیمت به پست‌ های مربوط به کالاها و قابلیت افزودن لینک به استوری‌ های روزانه یا 24 ساعته اشاره داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: thenextweb

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حساب های کاربری توسعه دهندگان با حساب های کاربری معمولی تفاوت خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *