اپلیکیشن اکسیر سبز ( طب سنتی ) + دانلود

 اکسیر سبز : سلامتی یکی از موضوعات مهم در زندگی همه ی ما انسان هاست و باید بسیار به آن دقت داشته باشیم. آیا تا به حال دوست داشته اید اپلیکیشنی بر روی گوشیتان نصب باشد که بتواند هر آنچه در رابطه با سلامتی به آن نیاز دارید در اختیارتان بگذارد؟ امروز قصد داریم یکی از بهترین اپ ها در حیطه سلامت را به شما معرفی کنیم ( با زوم تک همراه باشید).

اکسیر به شما کمک می کنند تا به عنوان پزشک گیاهی خود باشید و هر گونه تاثیر ، فواید ، مضرات و … گیاهان دارویی را بشناسید. خوشبختانه در این اپلیکیشن طراحی بخوبی انجام شده است همچنین بانک اطلاعاتی کامل و جامع آن نیز بسیار قابل تحسین می باشد.

کار با این اپلیکیشن بسیار راحت و ساده است . در ابتدا پس از دانلود باید آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید . پس از آن گزینه های گیاهان دارویی ، معجون ها ( شامل شربت ها ، دم نوش ها ، میوه ها) ، نکات سلامتی و نکات برگزیده را مشاهده می کند که با لمس هر گزینه می توانید به اطلاعات و عکس های آن قسمت دسترسی داشته باشید. نکته بسیار مهم در این اپلیکیشن این است که شما می توانید در هر قسمتی از برنامه برای خود یادداشتی بنویسید و آن ذخیره نمایید.

در این برنامه تنظیمات دیگری به صورت پیشرفته نیز وجود دارد اما شما می توانید همه ی جزئیات این برنامه را به دلخواه خود کنترل نمایید. تنظیمات به چهار گروه اصلی شامل عمومی، رابط کاربری، متن و سیستم تقسیم بندی می شوند . که می توانید با انتخاب هر دسته و تایپ تعدادی از حروف به جستجو در آن بپردازید. در بخش گالری اپلیکیشن نیز تصاویری از عکس گیاهان وجود دارد که با جلوه های گرافیکی زیبا قابل مشاهده هستند. اگر به مطلبی علاقه دارید می توانید آن را به لیست محبوب ترین ها منتقل کنید تا بتوانید در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید .

اکسیر سبز

اکسیر سبز

اکسیر سبزدر پایان لازم است بدانید که این اپلیکیشن عملکردهای بسیار خوبی داشته است اما کمبودهای جزئی نیز در آن وجود دارد . قیمت این اپلیکیشن رایگان است اما اگر می خواهید از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید باید مبلغی را پرداخت نمایید .  در ادامه می توانید اکسیرسبز را از کافه بازار دانلود کنید.

بیشتر بخوانید  نام بیماری آرتروز، درد استخوان و ساییدگی غضروف ها و مشکلات در راه رفتن را یادآوری می کند

اکسیر سبز

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن اکسیر سبز ( طب سنتی ) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *