بهترین برنامه‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ را از دست ندهید – سری اول

Apple iPhone 7 Plus

سیستم عامل آی او اس و گوشی‌های آیفون طرافداران بسیاری در سراسر دنیا و ایران دارد و حتی در برخی موارد برنامه‌های مخصوص این سیستم عامل و گوشی‌های آیفون بهتر از برنامه‌های سایر سیستم عامل‌ها مانند اندروید می‌باشد. در این پست‌ در نظر داریم که بهترین برنامه‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ را معرفی کنیم. به طرفداران این سیستم عامل توصیه می‌کنیم که این برنامه‌ها را از دست ندهند. با ما همراه باشید.

۱. Prisma

Prisma برنامه‌ای مفید و عالی برای تبدیل تصاورتان به یک هنری و یکی از برترین برنامه‌های سال ۲۰۱۶ می‌باشد. در این برنامه می‌توانید با استفاده از فیلترهای هنری مدرن و افکت‌های تصویری خیره کننده تبدیل به یک هنرمند در این زمینه شوید.

دانلود Prisma از آیتونز

۲. Google Motion Stills

Motion Stills یک برنامه از گوگل برای آی او اس می‌باشد که از ویژگی Live Photo آیفون استفاده کرده و امکانات جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید تصاویر خود را با توجه به ویژگی Live Photo آیفون خود، یک ویژگی در آیفون‌های جدید که چند لحظه قبل و بعد از لحظه ثبت تصویر را در دل تصویر ذخیره می‌کند تا بعدا هنگام مشاهده تصاویر و مرور خاطرات بتوان آن‌‌ها را هم مشاهده کرد، می‌توانید Live Photo را تبدیل به گیف کرده و یا از سایر امکانات جالب این برنامه استفاده نمایید.

دانلود Google Motion Stills از آیتونز

۳. Gboard

Gboard یکی از بهترین کیبوردهای موجود برای آیفون می‌باشد که امکانات بیشتری نسبت به بقیه کیبوردها در اختیارتان می‌گذارد.

دانلود Gboard از آیتونز

۴. Digit

Digit برنامه‌ای عالی برای افرادی می‌باشد که از ذخیره کردن پول هیچ چیزی نمی‌دانند. فقط کافی است که اکانت خود را در Digit ساخته و تعدادی پارامتر و اطلاعات را در آن وارد نمایید و بقیه کار را به برنامه بسپارید تا با استفاده از الگوریتم‌ّای هوشمند خود به شما کمک کند.

دانلود Digit از آیتونز

در پست‌های بعدی منتظر معرفی ادامه بهترین برنامه‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ در زوم‌تک باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو آیفون با پنل OLED در سال 2018 معرفی خواهند شد

نظرات در مورد : بهترین برنامه‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ را از دست ندهید – سری اول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *