اوپو در حال ساخت فناوری شارژ 300 واتی است

اوپو در حال ساخت فناوری شارژ 300 واتی است

طبق گزارش‌ها، OPPO در حال کار بر روی یک راه‌حل شارژ سریع جدید بوده که می‌تواند با فناوری شارژ 300 واتی معرفی شده توسط ردمی در ماه فوریه امسال مطابقت داشته باشد. به گفته DigitalChatStation، افشاگر شناخته شده، راه حل جدید هنوز در حال توسعه است و با یک باتری 4450 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد شد. در صورت معرفی، این راه حل جدید SuperVOOC در کنار شارژر دوم 300 واتی Immortal ردمی، سریع ترین شارژر گوشی هوشمند در بازار خواهد بود.

فناوری شارژ سریع فقط به سرعت شارژ نمی‌پردازد، بلکه به میزان کارآمدی تنظیم گرما و مدیریت جریان نیز خواهد پرداخت. انتظار داریم راه حل SuperVOOC اوپو حداقل تا زمانی که باتری به 80 درصد برسد همان سرعت را حفظ کند، برخلاف راه حل شارژ 300 واتی Redmi که تنها می تواند 290 وات را برای حدود 3 ثانیه تجربه کند. در حالی که تاریخ ارائه راه‌حل جدید SuperVOOC هنوز اعلام نشده، اما انتظار داریم تا قبل از پایان سال جاری معرفی شود.

در حال حاضر، سریع ترین گوشی تجاری موجود در جهان Realme GT 3 است که دارای سرعت شارژ 240 وات است. با این حال، Infinix اخیرا یک سیستم شارژ سریع همه جانبه 260 واتی را معرفی کرده است که در حال حاضر دومین سیستم شارژ سریع بازار محسوب می شود. علاوه بر این، Infinix همچنین یک راه‌حل شارژ سریع همه جانبه بی‌سیم 110 واتی را معرفی کرد. راه حل جدید شارژ سریع OPPO می تواند بازی را در بازار تغییر دهد، به خصوص اگر بتواند سرعت خود را تا زمانی که باتری به ظرفیت کامل برسد حفظ کند.

در اخباری مرتبط اوپو پیشتر جدیدترین محصول اقتصادی خود را تحت عنوان اوپو A1x در چین معرفی کرد. دستگاهی که باید آن را نسخه ریبرند شده A58x بدانیم، دستگاهی که دسامبر راهی بازار شد. تنها تفاوت این دو گوشی در رنگ بندی و قیمت آن است.

A1x یک نمایشگر 6.56 اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز دارد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی هم در عقب پیدا می شود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون حفره ناچ تعبیه شد.

این گوشی به چیپست مدیاتک Dimensity 700 به همراه رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با پشتیبانی از اسلات microSD مجهز شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ 10 واتی پشتیبانی کرده و در بخش نرم افزاری باید به رابط کاربری Color OS 12.1 مبتنی بر اندروید 12 پرداخت.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر شده سری گوشی اوپو Reno 10

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اوپو در حال ساخت فناوری شارژ 300 واتی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *